| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik las net een topic van Wim wat, in mijn optiek en die van velen met mij, helemaal nergens over ging. Alleen maar bekvechten, moddergooien enz. enz. Waar de f*ck gaat dit nu weer naar toe ? Wij zijn geen GoT hier, maar ge-ouwehoer daar heb ik zelf een enorme hekel aan... Je zou haast denken dat er ook maar eens een aantal mensen ge banned moet worden hier.. ![]() |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ben ik het eigenlijk wel mee eens mij viel het ook wel op de laatste tijd. En ja je zou toch zeggen toen we mekaar op OD zagen (die dan zijn gekomen) je toch meer respect heb voor elkaar dat heb ik tenminste wel af loop ik nou lulkoek te lullen? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Helemaal mee eens, ik hoop ook echt niet dat door een paar mensen met een kloterig gedracht het voor iedereen verzieken. Kijk wat er met oc.nl gebeurde, straks gebeurd hetzelfde met casejunkies, en dat zou ik heel spijtig vinden >/ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| OC.nl is weer terug, ookal hadden we een slechte tijd gehad. jammer maar waar... elk forum heeft zo zn dieptepunt(kijk maar naar got, naja das wel een groooot dieptepunt...) CJ heeft geluk zon strerke crew EN member band te hebben denk ook niet dat CJ snel dood valt... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik zou zeggen dat het de warmte is, maar dat komt nog, geloof ik... ![]() en bassie en adriaan zijn er mee gestopt, mischien zijn een paar mensen daar sip van, en die zeiden nog wel: altijd blijven lachen... owja, dat betreffende topic van wim nie gelezen
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Serieus Windows probleem | Don Zalmrol | Software Junkies | 22 | 2-09-2006 22:31 |
| [Serieus]Hoe denken jullie over geweld in games? | QuincMan | Area 1337 | 32 | 31-05-2004 15:57 |
| [Serieus] Game-patch schendt consumentenrecht | Demoniac | Area 1337 | 21 | 12-12-2003 19:07 |
| [Serieus] Poll sfeer op CaseJunkies | Area 1337 | 45 | 6-08-2003 11:06 | |