| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik ben vakantiepostbode, dus ik loop van 9 tot 2 buiten En van half 5 tot half 7 nog sorteerwerk op het TPG-hoofdkwartier, maar da's voornamelijk niks doen en ze hebben er goede ventilatie Maarja ik heb al een 9800 Pro verdiend, nu nog een Lian-Li en wat andere rommel en dan ben ik ook weer blij ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| PO, wat zeur je nou... Eerst lope mauwen dat je topics niet mag vervuilen, en dan kom jij met zon zwaarbelade zeur post... Ga je dat nu in alle topics melden? Edit: Trouwens, laat maar, anders krijg je dat gekaf hier ook weer...
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik ga zowiezo alle koelers van mn bak op vol zetten (dat wordt met oordoppen slapen in de kamer ernaast) en ik heb nog een zooi 80mm fans... daar moet ik maar een fan cluster van maken zodat ik het hoofd koel kan houden achter mn pctje... |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
Ik weet waar je op doelt po, maar laat je niet uit je tent lokken Héél simpel, 9 non contributing posts, zegt genoeg toch ??
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik krijg net te horen dat me oom terug komt uit italië omdat ie de warmte daar zat is :P is 35*C daar, dan zou ik ook dood neervallen, ik haat warmte. Beter kou dan warmte, ook buiten computers om, omdat je als het koud is gewoon n trui aandoet en dan heb je het warm, maar als je het warm heb en je zit al zonder t-shirt achter je pc, moet je helemaal moeilijk gaan doen met fans en airco's om het leefbaar te houden
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| nou, naar live-band in een tent geweest, en zouden met clan bij n vriend blijven slapen in de garage, maar was superwarm dus zijn we maar met slaapzak in het graanveld tegenover gaan liggen dat was wel wat frisser ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Warmte in mn Kast | M!ch | Cooling & OC Junkies | 15 | 10-08-2004 17:14 |
| Warmte ontwikkeling in kast bij waterkoeling | blueeyedme | Cooling & OC Junkies | 5 | 26-07-2004 14:08 |
| [N00B Q] Gezonde warmte? | Freakazoid | Cooling & OC Junkies | 7 | 16-07-2003 10:08 |
| waterkoeling: Extra warmte wisselaar toepassen | Tanglung | Cooling & OC Junkies | 0 | 27-02-2003 19:30 |