| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1471 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
Heb net ook sex gehad, la la la, nou ja, ik ga maar weer is computeren, wie wil er zo sex? Ow jij wilt nog een potje, nou kom maar hier, zal ik je is flink likken om te beginnen... Ik vind dat sex niet zo maar iets is, het is iets dat je doet, omdat je stapel verliefd bent, af en toe, als je al een tijdje niet gewipt hebt dat je dan ffe met iemand het doet, omdat je het niet meer kunt houden, maar dat zou je niet elke dag zo moeten doen... Ik vind sex toch wel iets speciaals, het brengt je ook naar een andere wereld als je met een meisje sex hebt, waar je helemaal stapel op bent... Zo klaar met dit gelul, heb geen wijf...............dus ga me maar es flink af trekken!!!! Of me muis mishandelen!!!!! mnnn geil hoor, iemand nog een video? of een sperma donatie?? :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P | |
| |
| | #1472 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik heb vanavond al meerdere keren sex gehad. Dat betekent niet dat ik geb geneukt. Dat heb ik met het laatste meisje wel trouwens. Maar jah ik moet 1 keer in de zoveel uren toch op CJ. En me mail checkuh en MSN natuurlijk. Maar ik geef wel toe dat vrijen met een meisje waar je van houd echt de beste sex is dat bestaat. :P ![]() |
| |
| | #1474 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| nou nog even wat posten dan maar.... ik ben er nog.. maar voor hoelang weet ik niet.. ligt eraan hoeveel erop mij wordt gereplyed... en trouwens als je afvraagt waar dat leuke toekomst verhaal is gebleven van gisteren.. die is volgens mij dor een mod verwijderd om dat ie voor 12 uur gepost was... best wel jammer want het verhaal was wel leuk..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #1476 (permalink) |
| naja ik heb nix te klagen.. mijn ouders zijn al onder zeil.. en ik heb vandaag ook aardig wat gedaan en 2x een aardig stuk moeten fietsen dus vermoeitheid begint toe te slaan...
| |
| | #1477 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| mn msn valt altijd uit zodra k n schermpje sluit >D iets met visual basic runtime error zou het helpen als k de vb dinges opnieuw installeer? en zo jah: waar kan k die downen?
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| |
| | #1478 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
en ja, het werkte bij mij ook, doordat ik VB opnieuw installeerde. Dito met Installer...werkte eerst ook niet.
__________________ Dus... | |
| |
| | #1483 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Is aan mij de eer om een nieuw topic in te luiden? -edit- Nope. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #1485 (permalink) |
| na deze post nog 2 posts over vor we naar een nieuwe pagina zouden gaan.. dit wil ik nog graag meemaken voor ik plat ga.. aangezien mijn oogleden al bijna op het tobo liggen... moet er nog ff strak gepost worden :P geintje...... * baalt verschrikkelijk dat ie nog steeds niet de aansluitgegevens van zijn tulip mobo heeft... [EDIT] de volgende post is pagina 100...
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 04:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat (deel 2) | Gizmo | Area 1337 | 2 | 3-08-2003 02:40 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |