| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1459 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| goeie nacht allemaal.. iemand nog online voor een slaprige chat voor zolang het nog duurt... heb mijn vader nog beneden zitten die aleen maar zijn comp. uit hoeft te zetten om mijn verbiding te verbreken hij wil niet aan een algemene server >([edit] de klok van het forum draait niet helemaal goed.. of ligt dat aan mij.. dat ik volgens het forum om 10:?? post..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #1460 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Goh, je bent nummer 500 die daarover begint. Je moet in je eigen profiel bij de tijd GMT+2 kiezen, omdat het zomertijd is. Als het strax winter wordt, zul je GMT+1 moete kieze. Vet irritant zo'n vader waar je internet langs komt. Router ownz :P
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| |
| | #1463 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| tja kan der ook niet alles aan doen. maar ik denk dat mijn vader de comp. so gaat sluiten om dat mijn moeder net naar bed is..(mijn vader altijd en half uur later..) en ik weet ook niet alles van forums.. *schaamt zich diep omdat ie zelf administrator is van een ander php board* mar ik pitte..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #1464 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #1465 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Was van widowmaker, ging over jan in 2067 met ze ultrapc. Ging ie een nieuwe kope, alles was premod, toen ging ie um antiek maken en naar overdose en was ie wereldberoemd.... ![]() [edit] zo'n lang verhaal was het dusnie[/edit]
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| |
| | #1466 (permalink) | |
| Citaat:
, maar wil het hele verhaal ffe lezen, ik had alleen het eerste stuk gelezen... | |
| |
| | #1467 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| goeje avond mensuh!!! ben net trug van mn vriendin. vanaaf de laatste keer gezien voor 2 weken.... dinsdag gaat ze op vakantie >(
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| |
| | #1469 (permalink) | |
| Citaat:
:P :P joke :PDas kut, een kut gevoel ook, en dan moet je 2 weken wachten voordat je weer kan neuken uhuhmm zoenen :P das ook niet fijn...nou good luck | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 04:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat (deel 2) | Gizmo | Area 1337 | 2 | 3-08-2003 02:40 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |