| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #902 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
) grappig om te lezen :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #904 (permalink) |
| Gewoon over wat je net postte, deze regel: Maar toch, vrouwen houden is wel arbeids intensief. Het begrip 'vrouwen houden' komt een beetje over alsof ze je huisdieren zijn ofzo ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #905 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Nou.... mijn vrouw kan zeker een "beest" zijn maar is tegelijk de liefste van de heeeeele wereld...... LOL Pfff.... "vrouwen houden"..... heb je wel eens "andersom" gedacht ?? [EDIT]: ik bedoel dus: zie maar dat "ze" mij houden ![]() |
| |
| | #906 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ja, hele dure huisdieren. Je moet niet alleen hun kooitje schoonmaken, maar je moet ook nog es iedere dag een paar uur naar ze luisteren, je moet er minimaal 1x per maand een stukje edel metaal omheen doen. Anders produceren ze een onuistaanbaar en irritant geluid waar schijnbaar alleen mannen last van hebben. Als je ze lang genoeg en op et juiste moment aait, worden ze erg aanhankelijk. Maar voor de rest zijn et wel lieve beesies hoor. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #909 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| |
| | #912 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| lol dan kom ik aan met me 27 jaartjes al bijna 8 jaartjes bij mekaar respect for me :P :P :P
__________________ .................................................. ..... nooit geen koolance meer ............ .................................................. .... |
| |
| | #914 (permalink) | |
| Citaat:
Ik ga slapie doen ![]()
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 04:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat (deel 2) | Gizmo | Area 1337 | 2 | 3-08-2003 02:40 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |