| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #604 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
__________________ 31173-1 | |
| |
| | #607 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Buien zijn lekker als je er niet in zit! Ik was gisteravond bij m'n vriendin en het regende best hard. Maar toen ik naar huis ging was het net weer droog Dat was verreweg het lekkerste fietsritje van de afgelopen dagen En toen was het inderdaad behoorlijk mistig ('t was donker dus in het licht van mijn fiets kon ik het erg goed zien)Maar 'dat buitje van vanmiddag' hoeft niet bij iedereen te zijn gevallen, het is echt heel plaatselijk nu, toen het bij m'n vriendin al een kwartiertje hard regende was het thuis (ong. 8 km verder) nog helemaal droog :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #608 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Da's niet helemaal waar over die buien. Soms alsk op de fiets zit en het regent vet hard, vind ik dat wel enorm relaxed om erin te fietsen. Waarom? geen idee, tis gewoon lekker.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| |
| | #609 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| |
| | #610 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Motercrossen in de regen is inderdaad fijn, dat crosst echt lekker, lekker vies worden en een beetje door het bos scheuren enzo. Maar fietsen of op de brommer door de regen heb ik een godganse hekel aan! ! ! Alleen als je dan weer thuis bent dan is het weer lekker warm. Nadat je droge kleren aan hebt getrokken. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 04:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat (deel 2) | Gizmo | Area 1337 | 2 | 3-08-2003 02:40 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |