| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| 't Is me weer genoeg, ik ga naar bed. Eerst nog effe wat snacken en daarna lekker slapen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| snack ... ja ff en filmpje kijken ben net fokking dood geschoten door een loosertje (kruimeltje) die net 1 mil had of zo. ik had fokking 30.000.000 op de bank 100 coke of zo, 10 hoertjes 12 dure guns, en hij begint meteen te schieten. heeft ie net 10% over ga ik dood. kut spel gvd kut spel. |
| |
| | #34 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
hoe handel jij het af als je 8 juten tegenkomt? kost meestal best veel hoeren. Hoor het antwoord wel morgennacht in het nachtelijke/dopewars topic
__________________ 31173-1 | |
| |
| | #35 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Krijg je dikke cash voor ![]() | ||
| |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Valt wel mee die cash, als ze een hoertje omleggen met wapen ben je al 50 ruggen verder, laat staan als je hoer was gestacked met coke. En anders brengt het meestal net genoeg op om jezelf te opereren
__________________ 31173-1 |
| |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| |
| |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Almelo
| Gaaaaaaaaaaaaaaaaaap.... Net ff een feest gehad van een maat van me... goh wat onbenullig bier drinken was dat weer... :P .... Heb maar vast een 1,5 L fles water naast mn bedje gezet, ik weet wel hoe laat het is als ik morgen (straks) wakker wordt... Morgen (==maandag) nog een opdr8 besturingssystemen inleveren (2 studiepunten==80 uur... ) waar ik nog nix aan heb gedaan... dus als iemand vandaag nix te doen heeft: jjboere AT hotmail DOT com... dank u. En nu ga ik pitten... |
| |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| Citaat:
die is echt leuk : ) enne, tja, dat dopewars doe ik nie meer, maar idd als je geen of weinig shit bij je hebt is het goedkoper om ze te briben, als je veel shit hebt kun je of vluchten of schieten ik probeer meestal 1 of 2 keer te vluchten, maar dan schiet ik vaak toch wel. duur geintje word het dan, je coke weg, je wijven weg. maar goed, nog ff wat lezen en dan ook maar is pitte ... wel lache zo zo'n nachtelijk offtopic ding : ) | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 04:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat (deel 2) | Gizmo | Area 1337 | 2 | 3-08-2003 02:40 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |