| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Citaat:
__________________ Ben weer eens op me hangplek... | |
| |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| MOTHERFUCK! me 2e monitor is net overleden >D no more dualhead GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH >D ![]()
__________________ 31173-1 |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ 31173-1 | |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| BTW kwam net een leuke windowetch tegen : http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/apl-143.html |
| |
| | #21 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Citaat:
![]()
__________________ Ben weer eens op me hangplek... | ||
| |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
Damn weer een dopewar verloren, 10 hoeren, 12 wapens, bakken met geld, maaja, volgende keer beter ![]()
| |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ach, wil je schrikken: http://leech.dk/sexygirl.jpg Ken je het slapen vanacht wel vergeten..... ![]() -------------- MODBREAK schokkende content, meekijken gewenst vanaf 21 jaar believe me hier wil je niet op klikken, gelukkig had ik me 56k modem aan staan dus kon ik em na de 1ste paar pixels wegklikken.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| goeie morge! ben ook maar is dat dopewars gaan doen, wel lache, maar elke keer komt er zo'n kanker [fok] homo langs en die schiet je helemaal verot. sta je daar met je 2 guns en je hoertje. trouwens wat zijn die hoeren duuuuur, voor dat geld krijg je wel wat beters. of iig een sletje die niet meteen doodgaat en ook zelf schiet of zo maar ja, iedereen zal wel weer slapen : ) |
| |
| | #28 (permalink) | |
| Citaat:
Tis wel kut dan als je 8 coppers tegekomt, wordt schieten geblazen, gaat je ook flink hoeren kosten.Om snel ff onwijs veel geld te verdienen, ga aan het begin met je hoeren nog naar spangen, en als daar dan iets is van de heroine of coke markt die overspoeld is of xtc of lsd ofzo, gewoon geld bijlenen en 40 dingen kopen, naar CS gaan, daar verkopen als het kan, winst op de bank zetten en terug naar spangen om je geld af te lossen Risky business, vooral als je de stadsmarinier tegenkomt wanneer je net mega veel knaken hebt geleend en je voor een paar honderd duizend aan coca bij je hebt ![]() Nou genoeg gelul, ga maar ff een tukje doen
| |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Nah, ik zal maar ff melden dat ik ook weer lekker nachtelijk aan het bikkelen ben :P Voel me alleen wel een beetje brak - verkoudheid, stijve spieren, dikke nek ![]() Maar voor de rest gaat het wel relax, heb de eerste week school na een half jaar stage er alweer op zitten en dat beviel eigenlijk best wel. Dus als je geen zin meer hebt in school: ga een (half) jaar werken en je vindt de school ineens een heel stuk leuker ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 04:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat (deel 2) | Gizmo | Area 1337 | 2 | 3-08-2003 02:40 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |