| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #156 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| ideen zat, maar ik vind het beetje jammer dat dat hele casmemodden beetje 'verzadigd' raakt IEDEREEN doet het, alles is al gedaan, je moet iets SUPER mooi maken wil het nog opvallen, en dr is TE veel premodded shit ... maar ja, tijd om te gaan slapen, morgen vroeg op, radio beurs, ff zooi weerstanden e.d. hale
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| |
| | #158 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| hmm, vaak werkt het wel om toffe dingen die iedereen doet, te gaan combineren met elkaar: bijv: iedereen heeft tegenwoordig een koffermod. steeds meer mensen hebben waterkoeling steeds meer mensen gaan zwaar overclocken. iedereen heeft wel een window bijna iedereen heeft vu-meters als je dit lijstje met elkaar gaat combineren, en het window eruit haalt, dan heb je een korte omschrijving van mijn komende project, dat toch best wel orgineel is ![]() ook is een mooie afwerking en oog voor detail niet altijd standaard, het gaat ook om de kleine dingen ![]() |
| |
| | #159 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
![]() maar ik had al een tijdje een koffer in me koppie ![]()
__________________ pcatom.be | |
| |
| | #160 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Natuurlijk niet! Er zijn echt nog miljoenen projecten te bedenken of uit te voeren. En tis toch juist leuk, dit vergroot de uitdaging een beetje, tilt het casemodden naar een hoger niveau. En als je een keer een brute casemod ga maken, doe dat dan zonder premod shit.
__________________ 31173-1 | |
| |
| | #161 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
![]()
__________________ pcatom.be | ||
| |
| | #163 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| stel: je hebt een bedrijfsuitje wat van 20.00 tot 01.00 duurt. en al het drinken is gratis, incl. buitenlands gedestileerd ![]() hoe voel je je dan na die 5u? (zo voel ik me dus (=laaaaaaaaaaaaaaaaaam) :P:P:P |
| |
| | #165 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]()
__________________ 31173-1 | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 03:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat (deel 2) | Gizmo | Area 1337 | 2 | 3-08-2003 01:40 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |