| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Wat eigenlijk heel raar is. een auto mag je toch ook openen. stel voor je wilt er wat ram bij steken. met je naar een winkel waar ze dat voor 20 euro of meer doen omdat je de case niet mag openen.
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Het probleem zit em in het feit dat er een heleboel mensen niet weten hoe je zoiets simpels als een extra ram stripje er bij in steekt. Dan gaat het vervolgens weer mis, en gaan ze garantie claimen terwijl het toch echt hun eigen schuld is. Dit is bij PC's echter vaak niet te bewijzen wat dus kan resulteren in torenhoge kosten voor de shop in kwestie. Waarom ze er vervolgens geld voor gaan vragen? Ja, das gewoon geld klopperij natuurlijk ![]() |
| | |
| | #124 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2008 Locatie: Rotterdam
| Vraagje: Ik ga een Antec twelve Hundred aanschaffen, daar zitten 5 ventilatoren in. Moet ik dan ook oordoppen aanschaffen en mezelf aan mijn stoel vast tapen, of moet ik een waterkoel systeem aanschaffen, of valt het allemaal wel mee??? |
| | |
| | #126 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2008 Locatie: Rotterdam
| Sorry voor mijn late reactie, ik kon begin nu pas erachter te komen hoe ik weer kom waar ik moet wezen! Is allemaal nog een beetje nieuw voor me. Maar Bedankt 'Thapous' Ben ik weer een beetje geholpen. |
| | |
| | #128 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik denk met een balletjesmuis wel, dan heeft het balletje gewoon beter grip (maar wie heeft nu nog een balletjesmuis )Voor een optische muis is dat niet nodig, maar deze kan niet op ondergronden als glas of spiegel worden gebruikt. |
| | |
| | #131 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 november 2008
| Ik ga de 14de me nieuwe case ophalen. Die ga ik uiteraard een beetje modden, klonk me wel leuk ik heb wat vrienden die goede ervaring ermee hebben. Maar ik zit met 2 vragen. 1. Wat moet ik eerst doen voor ik het moederboard aanga raken, en hoe moet ik handlen? 2. kan je de stekkers en inputs bestickeren met cijfers zodat je weet waar de stekkers terug in moeten? BvD Dustin |
| | |
| | #132 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| 1: Je moet jezelf ontladen, dus even aan een geaard stopcontact de ijzeren pinnetjes aanraken, of je voeding insteken en de behuizing van je voeding aanraken. 2: Wat betreft connectors: ze passen maar op 1 manier, is het op meerdere manieren, dan hebben ze een kleur, zijn er nog steeds meer manieren, dan boeit het niet.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #133 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 november 2008
| Citaat:
heb een logo voor de behuizing gemaakt dremel erbij gekocht de andere onderdelen had ik al zoals plexiglas, figuurzaag, etc. | |
| | |
| | #134 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2008
| Komt mijn eerste vraag. Werkt BBcode ook op dit forum? Heb op een ander forum een post staan die ik hierheen wil verplaatsen voor in het aanwinsten topic, maar dat is dus in BBcode geschreven. Zijn iig de url en plaatjes tags hier ook bruikbaar? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Post hier je vragen over kabel meshen | Bart_Banaan | Casemod Junkies | 332 | 13-05-2007 23:18 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 13:54 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 14:19 |
| Alle vragen wat betreft de heatsink lappen how-to | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 34 | 15-07-2003 23:43 |