| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #106 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Je hebt het niet opgelost, met 4V blaas je je leds op, je moet je stroom begrenzen! Je kunt op google een led resistor calculator zoeken en daar de weerstand berekenen. Meestal staat er in een menutje welke led je moet hebben en dan hoef je alleen nog maar de spanning in te voeren.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #109 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2008 Locatie: Eindhoven
| Oja, met een graveerbout moet het lukken. En als je geen graveerbout hebt, misschien heb je een moeder met een automatische nagelveil. Apparaatjes kosten een 10tje ofzo, en je kunt er heel goed mee door glas, hout en bepaalde metalen. Zijn als het ware minifreesjes, en je hebt ze met een puntige kop (lijkt me makkelijk voor een inkeping) en met een ronde kop. Succes |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2006
| Door een omvormer, transformator te gebruiken ![]()
__________________ http://img243.imageshack.us/img243/2574/userbarjl7.gif |
| | |
| | #113 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat Attila zegt, niet echt nodig om vragen waar je een topic voor geopend hebt, ook nog eens hier te stellen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #114 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 oktober 2008
| srry man wist niet precies waar het thuis hoorde. maar ik heb een nieuwe vraag. weet iemand hier hoe ik het best over de hardware van een pc kan leren want van software weet ik het meesten al en ik heb nog nooit een pc van de binnen kant gezien behalve hier op het forum. |
| | |
| | #120 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Let wel op!, als het een aardige nieuwe pc is zit er vaak garantie op. Als jij hem dan open maakt vervalt die meteen en zijn je ouders niet blij als er daarna wat me gebeurd.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Post hier je vragen over kabel meshen | Bart_Banaan | Casemod Junkies | 332 | 13-05-2007 23:18 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 13:54 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 14:19 |
| Alle vragen wat betreft de heatsink lappen how-to | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 34 | 15-07-2003 23:43 |