| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| okej ik was dus ff leuk aant surfe op wereldwijde fora's toen ik op dit stuitte... http://jw.innovatix.nl/peachesvideo.avi en http://www.fazed.net/common/content/out.php?id=1708 allebij zeeeer vermakelijke filmpjes (al ist toch wel zielig)toch maar ff een disclamer: - NEEN dit ben ik niet - ook ken ik deze personen NIET - ik sta niet in voor rare fratsen waarvan het idee hier is opgedaan denk aan american pie nu mijn vraag.. gaan jullie ook zo loos achter je pc'tje? ![]()
__________________ --> ScrolllocK <-- |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| hmmmmm that is zo NERD like :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| sneu hoor... die gast die uit zn dak gaat achter zn pc-tjuh... mag zeker nog niet naar housepartys van zn ouwelui :P en die 2e gast kan niet dansen... en muziek waarop ie het probeerd is ook niet veel soeps... maar wel lachen... rave of the nerds ![]() |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
op een feestje, OK. Maar achter je PC? wat voor wazig persoon ben je dan, zelfs een nerd doet niet zo raar (die zou huiswerk gaan doen ofz ![]() | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Haha, en het is ook niet een filmpje van 20 seconden of zo, neeee, die gek gaat gewoon 2 minuten lang duur, whahaha. ![]() Ik vind het wel een leuk idee jongens, dat webcam dancing, ik wens jullie er veel plezier mee... ![]() |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| whahahahaha dat 2e filmpie als ie ze t-shirt uittrekt.. man me opa heb nog meer spieren! maarnee ik zal maar niet webcammen hoe ik soms zit mee te zingen met de muziek ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| wat nou dat ben jij niet :P kheb alleen film 1 maar kunnen zien 2 wil hij niet ophalen. Maar 1 is meer dan genoeg !!!!!
__________________ SV net (mijn site) |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
WHAAAAH!!!! Dat was best ff schrikken! >o Ik kan trouwens ook het tweede filmpje niet bereiken... | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ip webcam. | mudder | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2007 07:58 |
| vraagje over de tut van webcam | sukkeltje456 | Elektronica Junkies | 4 | 1-12-2007 22:01 |
| Webcam Modding | Aeromaxx | Casemod Junkies | 4 | 24-01-2007 13:53 |
| Webcam opnemen | Tommyboy | Software Junkies | 11 | 19-12-2004 22:02 |
| Webcam (oid) aan sluitbaar? | SiLaTroN | Elektronica Junkies | 3 | 12-01-2004 16:47 |