| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| linker doos bovenin. de oom van Oeloe die was net bij mij en haalde zijn f1 kap op en was er erg blij mee. alleen vertelde hij dat hij net weer een setje had gekocht waar hij 2 f1 kappies bijzaten ![]() hij heeft inmiddels 20 karren ofzow.. maargoed de vraag is dus is die Alpine A110 te koop? en zo ja wat zit er allemaal in die doos.. hij heeft er erge intresse in.. en bij wie moet ik zijn?
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Volgens Schlak was dit de laatste Alpine-kap die hij bij Tamiya in Duitsland heeft kunnen weghalen, het schijnt een gelimiteerde heruitgave te zijn. Hij is compleet met alle aanbouwdelen (lampjes, spiegels, bumpers) en alle stickers om er een MonteCarlo versie van te maken. Deze kap past wel alleen op de M01 en M02 Minichassis (korte versie 210 mm) niet op de standaard 257 mm auto's. Hij komt wel nog vaak langs op Ebay.de waar prijzen fluktueren. Voor een dikke 40 euro is ie daar nog wel te scoren. Effe zoeken bij wat duitse modelbouwshops zou nog wel succes op kunnen leveren, daar leeft het RC gebeuren meer als hiero.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| maybe dat je Kumaniwasimu kan vragen. hij heeft een Alpine A110 op een M02 Chassis. bumper is wat beschadigt, maar ziet er verder wel pico bello uit. hij is nu alleen op vakantie, en heeft bij de R/C aktie van PO een F1 wagen besteld. misschien dattie dan zijn Alpine wel wil verkopen ofzo (slim chance, maar vragen staat vrij :P ) |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
compleet met auto er onder | ||
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
De kap schijnt nieuw en onbeschadigd te zijn, dus misschien kunnen we een dealtje maken???
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Hot Rod kap voor op me Tamiya TB Evo chassis | ReseTTim | Area 1337 | 16 | 27-03-2004 22:21 |
| Racen met een tamiya verboden op openbare weg. | Thadeez | Area 1337 | 105 | 20-10-2003 19:15 |
| Tamiya RC :: Wie helpt mij aan een leuke RC auto? | GreenLizard | Area 1337 | 71 | 22-09-2003 22:56 |
| Tamiya tips & tricks | FireWurX | Area 1337 | 2 | 24-07-2003 11:22 |