| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Hegelsom
| Yow mensuh!!! Ik wil me case gaan modden en nou wil ik er een naam voor bedenken, maar ik kan nie zo goed iets bedenken, dus vraag ik om hulp.... Heeft er iemand suggesties of kan iemand mij op ideeen brengen? Ik wil graag iets met "blue" erin, omdat ik er veel blauw bij ga gebruiken. Ik d8 eerst aan "da blue2 project", maar ik wou eerst ff kijke of ik hier nog wat ideeen krijg.....
__________________ Whatever happens -----------> Keep thinking forward |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Space case (BB): Lijkt zo uit de ruimte(space) geimporteerd te zijn. RAB (T-mug) : Red And Black Blue in Black(Fleppuhstein): Blauw licht in zwarte case Alien(PO): Alian uit de zijkant gesneden. Moborg(BB): Case bekleedt met mobo's
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik had al iemand gezien die zijn kast KoekBlik de Eerste noemde... misschien KoekBlik de Tweede?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| mijn creatis krijgen allemaal de nickname van de eigenaar mee: Blue Raven Ultimate Raven the Cameleon dat iets....? Paultjuh the CAse :P
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
en nee ik doe niet met die gleuven wat jij er mee doet ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Interscase Intersnixdorf Peugotcase :P lekker simpel en herkenbaar
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Hegelsom
| Citaat:
Thanx voor de tip man!!
__________________ Whatever happens -----------> Keep thinking forward | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ModBreak: Dit is duidelijk meer een topic voor area 1337, dus 3 keer raden waar ik hem heen move :P :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: raamsdonksveer
| Citaat:
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Euhm....lampiej...stekkertjes? wie helpt mij ff? | Mod_Leeko | Elektronica Junkies | 27 | 29-08-2006 22:06 |
| ik heb een probleem met mijn pc wie helpt mij? | Trucker | Hardware Junkies | 3 | 15-09-2005 13:19 |
| Wie helpt me aan een online webwinkel | Soefkenijn | Software Junkies | 20 | 10-01-2004 14:25 |
| [WC]Schoonmaken van de onderdelen helpt... | Cooling & OC Junkies | 7 | 22-10-2003 15:57 | |
| Tamiya RC :: Wie helpt mij aan een leuke RC auto? | GreenLizard | Area 1337 | 71 | 22-09-2003 21:56 |