| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Hee junkies, gaan er nog mensen van jullie naar campzone ? Ik wel heb al betaald moet alleen nog even iets van slapen en gezeldschap regelen. Vandaar wie gaan der meee ?
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| is vet ![]()
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik wil wel, maar dan ben ik op vakantie, had ik niet op vakantie geweest, dan had ik waarschijnlijk wel met andere/oudere mensen meegegaan, lijkt me erg tof! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik ga er zeker heen, ps kom op veld L aka WOL-Lan veld
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| das al 1 maar der gaan vast wel meer. Resetter in wat voor tent bivakeer jij ?
| | |
| | #7 (permalink) |
| Op veld L de FA tent :P ik ben crew daar he, 3x raden waar, ik doe iig Security voor veld L maar wat zal ik nog meer doen... :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| al sla je me dood :P
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik zie mezelf niet zitten daar, met mijn peperdure gamebak op een gammel campeer tafeltje, met savonds vast ook een stel rondrennende straalbezope mensen. Not to mention de muggen die op die lampen kermis afkomen. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Die zwevende annoyance machines, die blijkbaar plezier hebben in het akelig hard in je oor zoemen tot je gefrustreerd inslaap bent gevallen, waarna ze voor de kill gaan, en je n grote jeukende bult bezorgen op de meest onmogenlijke plekken (net iets verder onder je kleding als waar je bij kan.. je kent dat wel.). DIE klote beesten... :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| denk dat je dat heeel veel mag schreewen. Zet maar een bordje neer: Alleen voor mensen die het woord n()()b begrijpen :P
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2003
| Ik zou gaan... betaald... alles klaar... caravan omgebouwd.. samen met 3 vrienden .. tsjah toen kreeg me pa het idee om toch op vakantie te gaan, brazilië een maand en daarna door naar turkije.. dat bedenkt hij zich ook lekker op tijd vorig jaar was ik daar, dit jaar dus niet volgend jaar weer |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| eeh wanneer is het? :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| « Forum
|
Cable Modem Uncapped! » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Campzone 2006 | Buffalo | Events Junkies | 13 | 6-06-2006 14:02 |
| Campzone 2005 | blackgoth | Events Junkies | 8 | 26-06-2005 07:40 |
| Campzone 3 ? | FonS | Area 1337 | 21 | 13-01-2003 15:54 |