| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Citaat:
![]()
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| met ruim 30 stemmen meer heeft de case van The Resetter de casemod compo op Campzone 2003 gewonnen. Van Harte Gefeliciteerd!!! Greetz Frenkie aka [RAG]Bitchie ( veld C, Times ) ![]()
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ook ik ben weer thusi! Het was superdaaro! The Resetter heeft de case-mod compo gewonnen (ik was te laat met inschrijven), maar dankzij de Resetter heeft toch een echte CaseJunk de hoofdprijs in de casemod compo!! veel mensen gezien en gesproken, ik stond bij Oeloe, Jeanious en ReseTTiM in de buurt, met een caravanetje, met een paar computers 'uitgestald' : De MoBorg, SpaceCase, Model4, de CaseJunkies WC TestRig en een nieuwe PC die we daar hebben op gebouwd. Op de terugweg wel de koppakking uit mij auto geblazen, en maar net thuis gekomen. Auto is nu dood, moet gerepareerd worden.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 augustus 2003 Locatie: lelystad
| Ook mijn eerste post hier, ik heb mezelf na mijn ontmoeting met Bart_Banaan op campzone ook maar geregd. Wanneer ik van B_B zijn 19" bouwpakketje heb ontvangen en gemod heb zal ik eens wat pics gaan posten. |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| echt tegenstand had the resetter dus niet ivm bart_banaan, oeloe en ik niet meededen aan de compo ivm bart hoorde dat hij zich niet meer kon aanmelden.. ze bij oeloe niet eens de mail oid hadden gepakt waar fotoz instuurden en ik het compleet vergeten was omdat ik druk bezig was met andere dingen..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
|
| « Forum
|
Cable Modem Uncapped! » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Campzone 2006 | Buffalo | Events Junkies | 13 | 6-06-2006 15:02 |
| Campzone 2005 | blackgoth | Events Junkies | 8 | 26-06-2005 08:40 |
| Campzone 3 ? | FonS | Area 1337 | 21 | 13-01-2003 16:54 |