| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
| |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
het staat wel intresant maar mijn volgende tobo is zonder die toetsen...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| of doe de Q en E button andersom
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Citaat:
tis niet al te belangrijk maar bij sommige games wel
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| vandaag mail gekregen van logitech.... Citaat:
| |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je een nieuw tobo haalt raad ik je een Cherry aan.. ik heb al 2 jaar zo'n ding aan m'n PC hangen (de andere had ik kapot gemept toen m'n PC vast liep :P) en ze zijn echt praktisch onverwoestbaar ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Gewoon ff naar de mediamarkt joh, die hebben van die enge gekke aziatische merken ik heb eentje van 10 euro daarvandaan en deze blijk er solide te zijn, mijn dure had ik altijd zo stuk Gewoon een gek merk nemen joh, ook weer eens wat anders Ik zit hier lekker te tikken op me harikiri tikki tikki ![]()
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
maaruh, tis alweer klaar hoor! gezien de helpdesk van logitech mij de vinger gaf, ben ik zelf maar ff bezig geweest.. ik heb eerst de stift die het contact indrukt gericht door met een aansteker de bovenzijde van de knop te verwarmen. na het richten heb ik met een vijl ff de ergste vervormingen verwijderd, en het zaakje aan de bovenzijde opgeruwd. naja, en dan een klodder 2-comonenten plamuur en veel vijlen en schuren...toen nog een likje zwarte verf, en nog ff wat uit de onderzijde dremelen met een klein freesje, en het is weer gepiept ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| c:/ maar 0 kb??? help!!! | darkking | Software Junkies | 9 | 24-08-2004 20:48 |
| goed vertaal gebeuren | enriqueeeee | Area 1337 | 7 | 25-06-2003 23:55 |