| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Het is nu kwart voor 5 en ik had een ingeving. Ik wou effe tegen squid zeggen dat ik die dag al 60 posts had gezet. Maar de dag was alweer voorbij (volgens greenwich) en dus telden ze al niet meer mee. En dat terwijl ik nog niet eens geslapen heb! Ik stel dus voor dat we voortaan niet over dagen spreken maar over junkiecyclus. En de junkie cyclus is dus het moment waarop de junkie opstaat tot het moment dat ie weer gaat slapen. Deze cyclus is volkomen variabel qua lengte maar wel uber junkie1337 want zo heb ik dus effe 70 posts gedaan deze cyclus en was dit der effe 1tje van 19 uur :P Anyway ik heb er geen patent op aangevraagd want daar ben ik net effe te lui voor, dus voel je vrij om gebruik te maken van deze nieuwe tijdeenheid.
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik zou wel willen maar ik heb geen beats horloge :P En bovendien, 19 uur hier is nog wel altijd even lang als 19 uur aan de andere kant van de aardkloot
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik ben ook lekker aant stomen met posts, maar ik geef wel toe dat et vaak maar wat gezwam is. :P P.s. Respect metertje onder iemand zijn avataar is wel geinig mischien. Gewoon een schuifbalkje van 0 naar 5 ofzo, die iedereen kan verschuiven. Na op verschuiven veranderd dit schuivertje in een cijfer van 0 tot 5, van et gemiddelde van alle mensen die je een punt gegeven hebben. Zo kun je zien of mensen uitschot zijn of et goed doen op et forum. [/fantasie overdrive]
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| haha zoiets heb je op laupro ook met IA's :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Citaat:
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Horst
| gewoon op ierder topic reageren, ook al heb je geen zinnig woord toe te voegen. Zoals ik nu duz
__________________ Abit nf7 rev. 2 | amd xp 2500+ Barton AQXEA 0330 @ 2480 mhz | 512 mb twinmos pc3200 Asrock kt266 | amd xp 1800+ T-bred-b DLT 3010 @ 1833 mhz | 256 mb kingston pc2100 |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Delete hem dan want zijn post voldoet dus kennelijk niet aan de voorwaarde van inhooud.
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CaseJunkie Modbadges | kalf | Shop Junkies | 5 | 6-09-2007 17:24 |
| [gezocht] Casejunkie met filemaker kennis. | Lampje | Software Junkies | 0 | 11-07-2004 12:34 |
| Hoe ziet de Casejunkie eruit? [Deel 2] | the widow maker | Area 1337 | 38 | 3-10-2003 19:45 |
| Hoe ziet de Casejunkie eruit? | Phant0m | Area 1337 | 137 | 13-06-2003 17:49 |