| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Nee? nou, ga dan in iedergeval even naar het stemlocaal, en hang daar een CaseJunkies volder op die in A4 formaat te verkrijgen is bij redox ![]()
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Natuurlijk ga ik stemmen, niet stemmen betekent de komende vier jaar geen recht van spreken hebben als het gaat om politieke onderwerpen. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
:P Maar die balkenende doet er alles aan om grappig te zijn en stemmen te winnen... Hij heeft het wel verdiend, door de LPF e.d. is heel zijn kabinet 'verkloot'!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik ga zeker stemmen....vind het persoonlijk beetje stom als je het niet zou doen! Politiek bepaald toch toekomst van het land en dus die van jezelf! Waar ik de laatste tijd me wel aan erger is dat achterbakse gedrag van Balkenende en Zalm....nu die PvdA ineens omhoog schiet net zoals de LPF toen der tijd gaan ze de PvdA ineens lopen uitbl@@ten en vriendjes zijn met de LPF.....verkiezingsstrijd is weer zelfde als voor 15 mei....proberen de ander onderuit te schoppen....jammer! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Weet je wat ik jammer vindt? Dat mensen hun politieke voorkeur laten bepalen door hoe iemand spreekt en of iemand aardig glimlacht terwijl hij in zijn achterhoofd al bezig is het land te verkloten..............................adviesje nu het nog kan...........kijk niet hoe aardig die Bos of Marijnissen zijn of hoe onaardig Zalm of Balkenende...bepaal niet op wie je gaat stemmen omdat er toevallig iemand roept dat de ziekenfonds premie omlaag moet......maar neem de moeite eens een heel programma van een partij van je keus te lezen. Om vervolgens er achter te komen dat achter die mooie verhalen en die vriendelijke lach een hele berg toekomstige ellende voor je schuilgaat. Enne de LPF misschien verdienen ze wel een tweede kans, de andere partijen hebben gedurende 70 jaar de boel verkloot en mogen nog doorgaan met politiek. En nee ik stem geen LPF. Maar kan me wel voorstellen dat als je geestelijk vader wordt vermoord je even de weg kwijt bent, en dat daar sterke krachten gebruik van maken. Soms wordt openheid, hardheid en duidelijkheid niet gewaardeerd door de kiezers maar horen ze liever zielige verhaaltjes verscholen achter gevaarlijke glimlachen. Ik wens een ieder heel veel wijsheid morgen toe en zou zeggen stem met je verstand. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Citaat:
En dan nog iets, als je stemt heb je echt geen recht van spreken hoor, alles wordt dan voor jeg eregeld en er zijn genoeg dingen die worden geregeld waar je het niet mee eens bent, dus recht van spreken heb je echt niet als 1 enkele stemmer.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Als je niet stemt heb je geen recht van spreken (uitgezonderd de jongste onder ons :-). Uit medelijden stemmen op Zalm of Balkenende?????????? Denk dat de kiezers van deze partijen weinig stemgedrag vertonen uit medelijden, denk dat partijen als de PvdA daar meer van krijgen. Stemmers die Groenlinks of SP stemmen die keren nu massaal die partijen de rug toe om uit medelijden te gaan stemmen op de PvdA. En als je bang bent dat iedereen alles voor je gaat regelen dan zou ik voor morgen maar eens een aantal programma's lezen van de linkse partijen. Citaat:
Jaja ik stem rechts en schaam me daar niet voorEn hou me nu koest grin
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
![]() Ik ga zoals de afgelopen 18 jaar weereens rood stemmen, de laatste 10 jaar ben ik al trouwe SP stemmer.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| www.jijkomttochook.nl Wat meer info. e.d.!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik ga stemmen als ik daar de kans voor krijg, maar mijn vriendin is morgen jarig en ik zou daar misschien gaan slapen, dus ik weet niet of dat wel gaat. Maar als ik ga, dan stem ik Groen Links. Ik vind namelijk dat die rechtse regering (zoals het vorige kabinet) veel te weinig rekening houd met het milieu. Zat te twijfelen over SP (heb ik vorige keer op gestemd, zat toen ook tussen GL en SP te twijfelen) maar ik ga nu toch voor GL omdat hun standpunten me meer aanspreken ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Citaat:
![]()
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Iemand anders zei het al, maar wat me wel een beetje dwars zit is dat mensen op poppetjes stemmen, en niet op ideeen. In het programma Waar stem ik op van SBS afgelopen zondag zag je dat eigenlijk de PvdA en de CDA het helemaal niet van hun standpunten moesten hebben. De VVD kwam met 49 zetels uit die peiling, en hier ging het dus puur op het standpunt en niet om de poppetjes er omheen. En om dan te zien dat iedereen in 1 keer PvdA gaat stemmen omdat die Wouter zoon 'toffe peer' is, is niet goed bij zijn hoofd. Ik zou dus zeggen, stem niet op het ventje, maar stem op het idee.
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat ga JIJ stemmen op 22 november ? | Koradhil | Area 1337 | 46 | 27-11-2006 16:08 |
| Wie ga jij stemmen? | Redox | Area 1337 | 6 | 5-03-2003 14:20 |
| Morgen (zaterdag) | Phant0m | Area 1337 | 3 | 21-02-2003 21:55 |