Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 21-01-2003, 16:56   #16 (permalink)

Standaard

Citaat:
bepaal niet op wie je gaat stemmen omdat er toevallig iemand roept dat de ziekenfonds premie omlaag moet......maar neem de moeite eens een heel programma van een partij van je keus te lezen
Behoord dat juist niet tot hun programma???....het feit dat Zalm bijvoorbeeld roept dat Bos liegt is meer iets wat er niet bij hoort!

Citaat:
Enne de LPF misschien verdienen ze wel een tweede kans, de andere partijen hebben gedurende 70 jaar de boel verkloot en mogen nog doorgaan met politiek.
Die 70 jaar vind ik zeer overdreven van je....Nederland is een mooi en rijk land, je kunt hier veilig over straat (hoewel dat de laatste tijd beetje minder word ), hebben we voor groot deel aan de politiek te danken! Wees blij dat je niet om Irak woont! Ben het wel met je eens dat de LPF een 2de kans moet krijgen, maar vind dat ze eerst maar even 4 jaar ervaring moeten opdoen in de oppositie banken voordat ze gaan regeren.

Citaat:
En dan nog iets, als je stemt heb je echt geen recht van spreken hoor, alles wordt dan voor jeg eregeld en er zijn genoeg dingen die worden geregeld waar je het niet mee eens bent, dus recht van spreken heb je echt niet als 1 enkele stemmer
Geloof niet dat je hem helemaal begrijpt! Hij bedoelde dat als je niet stemt je na der hand ook niet mag gaan zeiken als ze iets verkeerds doen!...snapie :P
Redox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-01-2003, 17:16   #17 (permalink)

The_Resetter's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af, ik weet niet of ik wel gaat stemmen het gaat allemaal zooooooo goed met de politiek en de economie
Oud 21-01-2003, 17:49   #18 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Resetter
Ik vraag me af, ik weet niet of ik wel gaat stemmen het gaat allemaal zooooooo goed met de politiek en de economie
beetje heel erg positief!
Oud 21-01-2003, 18:49   #19 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermanator
Iemand anders zei het al, maar wat me wel een beetje dwars zit is dat mensen op poppetjes stemmen, en niet op ideeen. In het programma Waar stem ik op van SBS afgelopen zondag zag je dat eigenlijk de PvdA en de CDA het helemaal niet van hun standpunten moesten hebben. De VVD kwam met 49 zetels uit die peiling, en hier ging het dus puur op het standpunt en niet om de poppetjes er omheen. En om dan te zien dat iedereen in 1 keer PvdA gaat stemmen omdat die Wouter zoon 'toffe peer' is, is niet goed bij zijn hoofd. Ik zou dus zeggen, stem niet op het ventje, maar stem op het idee.
I rest my case

Voorstel: ga allemaal eens naar www.stemwijzer.nl en vul daar de vragen eens naar eer en geweten in. Kijk dan eens watvoor advies je krijgt, en nee het is niet getruukt probeer maar eens een paar keer en dan 1 of 2 vragen anders beantwoorden betekent ander stemadvies.
Als je klaar bent klik dan eens een pagina door en kijk eens hoeveel stemadviezen er zijn uitgebracht en op welke partijen.
Vergelijk dat met de peilingen en je zult tot de conclusie komen dat mensen anders gaan stemmen dan dat ze in werkelijk zouden willen en menen. Weird!!!!

En wat betreft de economie: laten we niet vergeten dat heel nederland er op 1 januari 2002 tussen de 6 en 10 % netto per maand op vooruit is gegaan dankzij vriendje Zalm.
Als het dus nu iets slechter gaat dan gaat het altijd nog beter dan voor 1 januari 2002.

Iemand weleens aan gedacht wat er gaat gebeuren als PvdA en CDA hun zin krijgen over de uitbreiding van Europa.................grenzen open en tienduizenden migranten uit voormalig oost europa hier op bezoek. Kan nooit de bedoeling zijn alleen is de PvdA vergeten in het vorige kabinet verdragen te maken met die voormalige oost europes landen i.t.t. Frankrijk en Duitsland die dat wel hebben gedaan.

Quote:

Behoord dat juist niet tot hun programma???....het feit dat Zalm bijvoorbeeld roept dat Bos liegt is meer iets wat er niet bij hoort!

Nadat Zalm drie keer netjes in een debat zei dat het niet klopte wat Bos zei heeftie gezegd dat Bos loog................wellicht verkeerde woord keuze maar het heeft wel bijgedragen aan het feit dat Bos afgelopen dinsdag in het debat met Zalm moest toegeven dat Zalm gelijk had. En als het woord liegen al niet meer mag dan moeten we wellicht helemaal ophouden met verkiezingen, de conservatieven hebben nadat ze met de dood bedreigd waren eergisteren de campagne gestaakt. Lekker he dit land oh wat gaat het goed hierzo.

Te weinig mensen lezen kranten en denken zelf na, maar lopen meer achter de glimlach van de heer Bos aan. Ben je links stem SP of Groenlinks, ben je rechts stem VVD maar niet op die halfzachte die altijd maar van links naar rechts glijden.
Oud 21-01-2003, 19:28   #20 (permalink)

Standaard

Citaat:
Vergelijk dat met de peilingen en je zult tot de conclusie komen dat mensen anders gaan stemmen dan dat ze in werkelijk zouden willen en menen. Weird!!!!
Ben ik helemaal met je eens: zag jij bij "waar stem ik op" ook! Maar als ik als advies krijg:

1. LN
2. PvdA
3. Weet ik niet eens meer.
4. ........

Dan kies ik persoonlijk liever voor de PvdA dan LN, alleen maar om het feit dat LN geen enkele kans heeft! Strategisch stemmen!
Oud 21-01-2003, 19:34   #21 (permalink)

Standaard

Vergelijk de standpunten van LN maar eens met die van LPF----------------> scheelt weinig.
Oud 21-01-2003, 20:42   #22 (permalink)

Standaard

Man, die politieke partijen zeiken allemaal over veiligheid, als je de nieuwsjaarsredes van de landelijke korpschefs van de politie heb gehoord, heb je kunnen horen dat de criminaliteit in Nederlands gestaag verder gedaald is.
Het is hier niet onveilig! Laat je niks wijs maken!~Je hoeft echt niet bang te zijn op straat, je wordt echt niet zomaar berooft of in elkaar geslagen (ik zeker niet ). Dat is alleen politieke retoriek om mensen een gevoel te geven van onveiligheid, zodat we 's avonds braaf thuis voor de TV zitten ipv van lekker buiten zijn.
Oud 21-01-2003, 20:51   #23 (permalink)

Standaard

STIL NOU EENS! HET IS MIJN BEURT :P
Oud 21-01-2003, 21:31   #24 (permalink)

Standaard

het is wel onveilig op straat :P er is vandaag nog een meiske dood gereden door de trein bij ons in het dorp :P (er voor gesprongen maar oke) daardoor reden de treinen niet en kon ik niet naar huis van school af en dat op de ene dag dat ik op school zit lullig he stelletje gekken doe het dan op een donderdag avond of zo maar niet op dinsdag middag GRR maar wel lollig met al die bijdehande zwarte jongens en turkse jongens bij ons op station die je vuil aan kijken als je alto ben en met rood groene veters in je kisten loop dat slaat toch alles nog ff en dan slaan ze je neer op je kleding dr8 :P en dan schop ik me kist in hun kont :P:P

/me de taal piraat
Oud 21-01-2003, 22:09   #25 (permalink)

Standaard

Ik heb mijn ROEPING gevonden!!!

Oud 22-01-2003, 14:17   #26 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redox
Ik heb mijn ROEPING gevonden!!!

Hehe lol! Wie is trouwens die man :P

En cornnatron: Je hebt helemaal gelijk
Oud 22-01-2003, 14:51   #27 (permalink)

Standaard

Ja idd ik zie ineens overal de lijst vroeger enzo, maar heb ff op die site gekeken en die is ook behoorlijk vaag
wipo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-01-2003, 17:05   #28 (permalink)

Standaard

VROOOOOOOOOEGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAH had je helemaal geen drempels, alleen KUILLLLLEEEEEEEUUUUHH !!!!!!!!!!!!! :P :P :P
Oud 22-01-2003, 17:27   #29 (permalink)

Standaard

Haha jij hebt de radio aan gehad vanmorgen
wipo is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
« 2500 | 3000 !!! »
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat ga JIJ stemmen op 22 november ? Koradhil Area 1337 46 27-11-2006 16:08
Wie ga jij stemmen? Redox Area 1337 6 5-03-2003 14:20
Morgen (zaterdag) Phant0m Area 1337 3 21-02-2003 21:55

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.