| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Citaat:
), hebben we voor groot deel aan de politiek te danken! Wees blij dat je niet om Irak woont! Ben het wel met je eens dat de LPF een 2de kans moet krijgen, maar vind dat ze eerst maar even 4 jaar ervaring moeten opdoen in de oppositie banken voordat ze gaan regeren.Citaat:
| |||
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik vraag me af, ik weet niet of ik wel gaat stemmen het gaat allemaal zooooooo goed met de politiek en de economie
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Citaat:
I rest my caseVoorstel: ga allemaal eens naar www.stemwijzer.nl en vul daar de vragen eens naar eer en geweten in. Kijk dan eens watvoor advies je krijgt, en nee het is niet getruukt probeer maar eens een paar keer en dan 1 of 2 vragen anders beantwoorden betekent ander stemadvies. Als je klaar bent klik dan eens een pagina door en kijk eens hoeveel stemadviezen er zijn uitgebracht en op welke partijen. Vergelijk dat met de peilingen en je zult tot de conclusie komen dat mensen anders gaan stemmen dan dat ze in werkelijk zouden willen en menen. Weird!!!! En wat betreft de economie: laten we niet vergeten dat heel nederland er op 1 januari 2002 tussen de 6 en 10 % netto per maand op vooruit is gegaan dankzij vriendje Zalm. Als het dus nu iets slechter gaat dan gaat het altijd nog beter dan voor 1 januari 2002. Iemand weleens aan gedacht wat er gaat gebeuren als PvdA en CDA hun zin krijgen over de uitbreiding van Europa.................grenzen open en tienduizenden migranten uit voormalig oost europa hier op bezoek. Kan nooit de bedoeling zijn alleen is de PvdA vergeten in het vorige kabinet verdragen te maken met die voormalige oost europes landen i.t.t. Frankrijk en Duitsland die dat wel hebben gedaan. Quote: Behoord dat juist niet tot hun programma???....het feit dat Zalm bijvoorbeeld roept dat Bos liegt is meer iets wat er niet bij hoort! Nadat Zalm drie keer netjes in een debat zei dat het niet klopte wat Bos zei heeftie gezegd dat Bos loog................wellicht verkeerde woord keuze maar het heeft wel bijgedragen aan het feit dat Bos afgelopen dinsdag in het debat met Zalm moest toegeven dat Zalm gelijk had. En als het woord liegen al niet meer mag dan moeten we wellicht helemaal ophouden met verkiezingen, de conservatieven hebben nadat ze met de dood bedreigd waren eergisteren de campagne gestaakt. Lekker he dit land oh wat gaat het goed hierzo. Te weinig mensen lezen kranten en denken zelf na, maar lopen meer achter de glimlach van de heer Bos aan. Ben je links stem SP of Groenlinks, ben je rechts stem VVD maar niet op die halfzachte die altijd maar van links naar rechts glijden.
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
1. LN 2. PvdA 3. Weet ik niet eens meer. 4. ........ Dan kies ik persoonlijk liever voor de PvdA dan LN, alleen maar om het feit dat LN geen enkele kans heeft! Strategisch stemmen! | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Vergelijk de standpunten van LN maar eens met die van LPF----------------> scheelt weinig. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Man, die politieke partijen zeiken allemaal over veiligheid, als je de nieuwsjaarsredes van de landelijke korpschefs van de politie heb gehoord, heb je kunnen horen dat de criminaliteit in Nederlands gestaag verder gedaald is. Het is hier niet onveilig! Laat je niks wijs maken!~Je hoeft echt niet bang te zijn op straat, je wordt echt niet zomaar berooft of in elkaar geslagen (ik zeker niet ). Dat is alleen politieke retoriek om mensen een gevoel te geven van onveiligheid, zodat we 's avonds braaf thuis voor de TV zitten ipv van lekker buiten zijn.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| het is wel onveilig op straat :P er is vandaag nog een meiske dood gereden door de trein bij ons in het dorp :P (er voor gesprongen maar oke) daardoor reden de treinen niet en kon ik niet naar huis van school af en dat op de ene dag dat ik op school zit lullig he stelletje gekken doe het dan op een donderdag avond of zo maar niet op dinsdag middag GRR maar wel lollig met al die bijdehande zwarte jongens en turkse jongens bij ons op station die je vuil aan kijken als je alto ben en met rood groene veters in je kisten loop dat slaat toch alles nog ff en dan slaan ze je neer op je kleding dr8 :P en dan schop ik me kist in hun kont :P:P/me de taal piraat
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
:PEn cornnatron: Je hebt helemaal gelijk ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat ga JIJ stemmen op 22 november ? | Koradhil | Area 1337 | 46 | 27-11-2006 16:08 |
| Wie ga jij stemmen? | Redox | Area 1337 | 6 | 5-03-2003 14:20 |
| Morgen (zaterdag) | Phant0m | Area 1337 | 3 | 21-02-2003 21:55 |