| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003 Locatie: a small town not far from here
| Hoi, Eindelijk (al zeg ik het zelf)Ik heb vandaag rond 18.00 uur het forum en tijdelijk frontpage van http://www.overclockers.nl online gezet. ( http://overclockers.nl http://overclockers.nl/forum ) Het forum is nu weer geheel toegankelijk voor members en alles wat er nog meer op wil .De frontpage is nu nog wat slecht, minimalistisch enz. hier komt binnenkort verandering in. Aan de compleet nieuwe frontpage moet ik echter nog beginnen. Dit duurt even een tijdje omdat ik heel wat van plan ben. Ik ben nu erg druk met het forum enz, als ik daarmee klaar ben maak ik zo snel mogelijk de FAQ af en enige regels. Die zijn schijnbaar tog een beetje nodig. Bij deze wil ik jullie dus allemaal weer hartelijk welkom heten op ocers.nl (overclockers.nl). Ik hoop dat we een compleet nieuwe en schone start kunnen maken. Dat het weer gezellig word, en dat er natuurlijk weer veel leesvoer gepost word. Dat zal wel lukken als jullie oude (en natuurlijk nieuwe) members en gasten natuurlijk een beetje mee helpen. :P Het forum is compleet intact weer online gegaan. Ik heb de gehele oude database kunnen behouden (bedankt mrk). Alle oude posts staan er dus ook nog in. Ik heb de laatste tijd het hele forum wat door gelezen, en ik heb wat kleine dingen aangepast of verwijdert. Verder is alles nog het zelfde. Dus we kunnen zo weer van start. Dus maak er wat moois van zou ik zeggen, en hou het netje's. De rest merken jullie later allemaal wel (hoe het bij mij in zijn werk gaat hehe). Ik ben niet strenger ofzo, dus wees niet bang haha. We moeten alleen met zijn allen veel duidelijker worden denk ik zo. Maar dat komt vanzelf hoop ik, als we maar even weer van start zijn komt alles valzef wel hoop ik. have fun Harmpy35. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Who needs oc :P when u got CJ
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
AMD 3200 549,- €
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Tis hier toch veeel gezelliger sfeertje is relaxed en positief en ik vind dat overclockers maar een saaie site / forum
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Ik blijf meer hie rondhangen, maar of dat nou positief of negatief is voor jou? ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| |
| | #15 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
daar vergelijkt ie CJ met een turkse gevangenis, mooie dank is dat voor de onderdak die hij hier kreeg kijk maar: Citaat:
Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | ||||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Free online game] Silkroad Online. | brantje | Software Junkies | 4 | 19-01-2006 17:51 |
| Het is weer zover.....1N54N3 is weer thuis | 1N54N3 | Area 1337 | 16 | 30-01-2005 15:54 |