| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ja, dat wil ik nu eens weten! Waar kiest de harde kern van de computergebruikers nu voor? AMD... of... wat was die andere ookalweer? intel hoor ik hier... ok! AMD of Intel! ik ben voor AMD, is goedkoper en beter. Ook veranderen ze om de zoveel maanden niet de socket zodat je dan weer een nieuw mobo kan kopen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| vroeger was het zo: Intel was goed voor de gmaes en de grote grapx amd was voor de ame mensen nu zijn de rollen omgedraait alleen amd blijft goedkoop AMD kan alles wat windows kan alleen dan beter, snelller, goedkoper(stroom gebruik) /edit oow een showoff! 2400+@2500mhz |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| En toen kwam intel met 3Ghz + Hyperthreading en 800Mhz FSB... Mischien wel duurder, maar je merkt wel waarom. Onverwoestbare kwaliteit.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ach het is toch beide goed Ik heb altijd wel AMD omdat het leuk uit de testen komt en goedkoper is dan iNtel Ik ben vaak voor de underdog Maar mocht ik voor een prikke een iNtel kunnen krijgen, dus dan bedoel ik goedkoper dan AMD en meer prestaties dan neem ik die
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Ik heb heel wat AMD'tjes versleten, heb nog een 1800+ JUIHB liggen die 2300+ trekt maar ben nu toch naar Intel overgestapt. De reden is de 800 FSB, Hyper-Treading en de compleet uitgevoerde mobo's. De nieuwe 2.8C gaat als een gek ventje. Overklokken is een fluitje van een cent, letterlijk in 10 minuten van 2800 Mhz naar 3700 Mhz en nog steeds uiterst stabiel. Wel een beetje extra Vcore maar da's te verwachten :P Maar ja....als AMD met de 64 bit Hammer weer Intel voorbij streeft dan...... En zo blijven we bezig...
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]() Persoonlijk ga ik voor AMD vanwege de lage prijs en de performance, ook het OCen is leuk op een T-Bred natuurlijk. Misschien ga ik over een lange periode toch voor Intel, je ziet dat ze meer vooruitgang boeken en in de toekomst gaat dat zeker uitmaken!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AMD vs Intel | Webmol | Hardware Junkies | 12 | 27-08-2006 15:26 |
| Intel P4 2,53 GHZ Overclocken | Cyborg | Cooling & OC Junkies | 43 | 19-06-2005 20:46 |
| Intel of AMD? | masterwebber | Hardware Junkies | 44 | 23-04-2004 10:18 |
| Amd , Ati , Intel ? | Freaky CaSeMoD ! | Hardware Junkies | 16 | 15-11-2003 11:20 |