| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #48 (permalink) |
|
| Vond deze link echt gaaf zelfs in belgie vinden ze mijn kast mooi http://www.fiddler.be/article.php?39.0 |
|
| | #49 (permalink) |
|
| goed ik zal jullie op de hoogte houden hoe het allemaal verlopen is bij giga-byte in einhoven.Nou naar een uurtje rijden kwamen we in eindhoven aan. hier op deze foto staat Frank de mede eigenaar van Crutam en natuurlijk het pand van Giga-byte. Zo zonder Frank Nou toen we daar binnen kwamen zijn we met stomheid geslagen wat een vriendelijk ontvangst daar zeg (kan MSI nog een voorbeeld aan nemen) Goed toen kregen we als eerst, een rondleiding van de Heer M.S (Account Mangager) door dat pand en kan je dit zeggen zag er puik uit daar. hier op deze foto zie je een klein gedeelte van de technische dienst. Nou toen gingen we naar de ontvangst zaal en daar kregen we eerst een bakje koffie drinken en een klein gesprekje ging aan vooraf Hier een gedeelte van de ontvangstzaal Nou toen gingen we de kast uit de auto halen en plaatsen die in de ontvangstzaal Hier staat de kast in de ontvangst zaal Nou nadat ik hem geplaatst had stonden gelijk een stuk of 4 mensen met open mond naar deze bijzondere kast tekijken hier laat frank zien wat hij doet kwa temparatuur met met de cpu van 2,8 naar 3,0gig te zetten en weet je wat na 10 minuten de film van overdose casejunkies te kijken was de cpu nog netjes 37 graden en de koelfannen gewoon in zijn laagste stand.(puur toeval dat die cd nog in de dvdspeler zat) Wat ook een mooi voorbeeld was je ziet die kast daar onder dat monitor staan nou die maakte 2 keer zoveel geluid dan mijn kast, dus die hebben we maar gelijk uitgezet. En toen kwam het mooiste reactie van dat personeel daar (he staat die kast wel aan-Wat is die stil) nou dan begrijp je wel dat mijn dag al niet meer stuk kan. Nou toen naar een lang gesprek met de heer M.S die wou zeker deze kast graag voor een beurs in taiwan en beursen hier in europa hebben.(en wat nou nog het leukste is van deze kleur hij is precies dezelfde kleur als het teken van giga-byte) Goed toen we zijn we weer met een grote in de auto gestapt.Goed jongens ik laat het hier verder bij en trek verder je conclusies maar Maar ik je zeker beloven dat hier nog een vervolg op komt. En ik heb nog veel meer goed nieuws maar daar kan ik nu nog niet over praten Ziet er toch uit dat ik van mijn hobby mijn werk kan maken ![]() |
|
| | #51 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() hij zegt altijd "we" ipv wim :P zeg hem wel eens dat je mod af is en dat hij zn verhaal af kan maken ![]() | |
| | |
| | #52 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| | #54 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| | #55 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| ||
| | |
| | #56 (permalink) | |||
|
| Citaat:
![]() | |||
|
| | #60 (permalink) |
|
| Kaal weegt hij 24 kilo, maar dat is in de org staat, heb hier geen weegschaal Moet er gauw 1 gaan kopen Maar de YY kast staat weer op een frontpage http://www.aoaforums.com |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 door de The wannebee tweaker | Casemod Junkies | 575 | 20-07-2003 17:46 | |