| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #34 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #35 (permalink) | |||
|
| Citaat:
Citaat:
en wat de fototjes betreft perfect gemaakt quote="Hummel-X"] Citaat:
nou er zit licht zat in maar toen jij keek stondt de stroom er zeker niet op.(kijk maar goed naar bart zijn fototjes) | |||
|
| | #36 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #38 (permalink) |
|
| Nou zoals jullie weten is deze kast nu tekoop Dus wat heb ik gedaan heb een mooie foto's gemaakt Van YY kast en van mijn chieftec matrix had ik nog foto's en naar giga-byte en aAsus gestuurt. Nou Giga-Byte heeft hier weinig tijd over laten gaan, en mij en Frank (Crutam Computers) gelijk een mailtje gestuurt dat ik donderdag moet langkomen met deze kast want die wilde zeker deze of anders een andere kast door mij laten bouwen voor als ze naar de beurs gaan. Dus gaan we donderdag naar eindhoven Wat asus betreft heb ik ook reactie gehad en ook daar waren ze zeer tevreden over mijn kast, maar ik had het naar de verkeerde persoon gestuurt. Maar dat persoon beloofte mij dat de foto's bij de goeie mensen terecht kom, want ook hun hadden interesse in mijn kast of een andere Maar ik hou jullie zeker op de hoogte wat dit betreft |
|
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| JA ben ik ook me bezig ben bezig met de 2e en 3e opdracht kast en erna staat er nog één in de w8rij. Om maar tezwijgen over alle gasten die alleen ff een window ofzow willen ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| and melike it geld verdienen met iets dat je (niet doorvertellen) ook wel gratis zou willen. Maja is echt cool, je moet het alleen niet verneuken want dan gaan ze zeiken......... FF een clausule tikken :P
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
| Nou er is gisteren iemand geweest voor mijn kast. Het begon goed hij kwam binnen en stond 5 minuten stil naar mijn kast te kijken. Nou ik zag het wel zitten en zij de prijs en toen zei hij nee ik bied er 1200 euro voor, ik keek hem aan en zij daar is de gat van de deur. De man kon niet begrijpen dat ik hem de deur wees. Maar nou komt het mooiste van dit verhaal, gaat vandaag de telefoon ja met ...... ik wil de kast toch kopen voor de prijs die u ervoor vroeg, ik zei tegen hem beste man U mag die kast niet eens meer kopen, al geef je 4000 euro voor die kast En heb maar vriendelijk verzocht dat hij beter niet meer contact kan opnemen met mij. Wat een geke mensen bestaan er toch op deze wereld ![]() |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 door de The wannebee tweaker | Casemod Junkies | 575 | 20-07-2003 17:46 | |