| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik ga in September beginenn aan een server, die moet af zijn in 2006 Als me huis klaar is ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| lol raven :P :P :P je hebt een super case gemaakt wim dat mag gezegt worden :P :P :P
__________________ .................................................. ..... nooit geen koolance meer ............ .................................................. .... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| dat wil nog niet zeggen @ od he :P dat kan net zo goed aan de anderkant van eindhoven zijn :P edit: hey wim is zo'n robotsturing zoals @ cj fp staat niet iets voor je?
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #20 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Wim, wat een GEWELDIGE, ONGELOOFLIJK MOOIE en SUPER DE LUXE MOOIE case is dat zeg, echt buitengewoon! Ik heb nog nooit een computer gezien die zo perfect en tot in elk detail is afgewerkt, echt een bizar mooi apparaat! Deze case is echt een voorbeeld van hoe mooi en hoe gedetaillerd een case kan zijn! En die kleur is SUPER! Ik heb in het forum de case al gevolgd, maar die fotos vertekenen idd een beetje, IRL is dit de meest perfect afwerkte case ooit! Aan elk detail heb je gedacht en aan gewerkt! PETJE AF!!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| idd. ik heb gewoon 10 minuten met open mond volgend mij maar die case staan staren! ik dacht . WAUW! potver! sjit hey! echt een geile case! BB, werd jij niet afgeleid door die case omdat die recht voor je neus stond ? :P |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 door de The wannebee tweaker | Casemod Junkies | 575 | 20-07-2003 17:46 | |