| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, België
| dit noem ik nu es lelijk, hier is onlangs een lian li mod geweest die sommigen verneukt vonden, wel heren (en dames als er hier zijn) mag ik je voorstellen hier eventjes een kijkje te nemen http://www.overclockersclub.com/gall...ct=case&id=142 gevoelige kijkers opgepast, schokerende beelden.
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| ziejewel dat lians lelijk zijn ![]()
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| Jesus hoe komt hij er op om hem zo te vern.....ken :P :P Dan moet ik zeggen dat ik toch al niet zoeen voorstander ben van die lian cases. Maar dat is mijn menig en die verschillen gelukkig,anders hadden we allemaal de zelfde thuis staan :P :P
__________________ .................................................. ..... nooit geen koolance meer ............ .................................................. .... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| dit is geen bigtower maar een... uh ja... een skyscraper (vert: luchtkrabber)
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| vriend van me heeft een server tower van 1,30 ofzo ![]() maaruh ik vind em nog niet eens zo verneukt hoor, k vind die foto met dat licht wel mooi ![]() (ik blijf er ook bij dat er geen lelijke mods bestaan, als de eigenaar van die case em mooi vind, daar gaat het toch om) |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ruimte in een case vindt ik zelf persoonlijk erg fijn, makkelijker dingen aan te sluiten Maar met deze kast moet je bijna bang worden voor een aanslag zoals op het WTC
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Erg mooi gemaakt! Het gaat er hier niet meer om dat het een Lian is, maar om veel ruimte te creeren, het thema Biohazard erin te gooien! Ik vind hem echt heel erg strak, paar ccfl'etjes erin en gaaaaan ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waarom kost een grote Lian Li 240 euro? | PeaceMaker | Area 1337 | 17 | 7-10-2004 23:13 |
| Het grote P2P Topic | Eergassie | Software Junkies | 17 | 30-09-2003 20:29 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 18:48 |
| Over een verneukte lian gesproken :S | Mojo^PowaH | Casemod Junkies | 49 | 19-06-2003 21:08 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |