| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Eemnes
| Ik ging weer eens voor de grap kijken op overclockers.nl, en ik zag goed nieuws, de site gaat weer online, en het forum gedeelte ook, maar er staat niet pricis wanneer de site weer online gaat, weet iemand hier toevallig wanneer de site weer online gaat?
__________________ Athlon XP 3000+ Peak Radeon 9800SE TwinMOS 256 DDR PC2700 Asus A7V600 |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| dat weet ik niet maar oc.nl is vooral overclocken en cj.com is vooral casemodden en ik denk dat de casemodders vooral hier blijven overclockers naar oc.nl maar er zullen ook veel cm'ers naar oc.nl gaan ivm het cm forum en ik weet zeker dat ik naar oc.nl ga maar ook nog wel eens hier zal komen ![]()
__________________ Alles komt goed! |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ik zal denk ik mezelf op beide forums vertegenwoordigen Denk dat de hoofdmoot zeker hier gaat liggen ivm met de goede sfeer, dat is als overclockers weer gelijk wordt als voorheen En ik wil door dit forum zeker ook zelf een grote casemod gaan doen
__________________ Wannabee moderator/crew |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik ben net klaar met een mooie case mod.....maar geen topic erover. Je moet m bekijken @ my site of zaterdag ff naar Overdose komen (mits ik in de selectie zit). !!!!
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ja, erg mooi gemaakt, past niet in dit topic, maar daar is de case niet minder om By the way de hele site is mooi gemaakt moet ik zeggen Is dit de monitor die eerder in opspraak is geweest? Erg weinig vonden hem mooi toen toch? [ontopic] Als je de pagina van de leden oproept en je filtert op het aantal posten en je neemt het blad met de meest actieve posters. Hoeveel daarvan komen van oorsprong van overclockers af? Volgens mij hebben we hier een aantal van die megaposters van overclockers Maar helaas posten die vaak msn-style [/ontopic]
__________________ Wannabee moderator/crew |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| msn style wat d8 jij nou zo praat ik nooit! ![]() maare nee ik vind het heel gezellig op CJ maar als ik moet kiezen voor OC vs CJ ga ik toch terug naar oc.nl, omdat dat mn eige manier van leven is born to clock! |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ej ze hebben het oude forum weer opgevist... Our users have posted a total of 36343 articles We have 684 registered users post je niet in een dag denk ik....
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nog meer overclockers | B@S | Area 1337 | 4 | 19-06-2003 00:22 |
| Overclockers.nl | AxeV | Area 1337 | 2 | 20-05-2003 10:21 |