| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Titel lijkt me duidelijk :P doe hier verslag van je vakantie(s), liefst met fotoos ![]() Ik zelf trap af: Over precies een week ga ik een dag op vakantie van 10 tot 6 in Eindhoven
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| titel change :P nu ik ga niet op vakantie maar ik zou de plannen en verhalen wel eens willen lezen!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Mijn vakantie verhaal mwah me ouders waren op vakantie gegaan dus heb ik de eer genomen om een tuinfeest met bbq, bier en nog wat dingetjes te organiseren. De avond dervoor had ik een feest en op de weg naar huis was er werk in uitvoering. Toen ik wakker werd was het doorgaand rijverkeerd gestremd op mijn kamer. Dat ding stond toen in de tuin in de hoek :P me ouders vonden het wel grappig maar keurden het niet goed duh :P
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik hoop dat er nu wel iemand reageert hahaha!naja, effe om op gang te komen dan. Ik ben 20 Juni een paar daagjes naar Benidorm geweest. met mn werk, maar gewoon voor plezier. wel lekker daarzo, beetje engels sfeertje, aangezien er veel engelse toeristen rondwaggelen. natuurlijk is eenbeetje lam over straatom 10 over half 7 's ochtends niet uitgesloten, dus je kan wel een beetje de sfeer van mijn vakantie raden... veel zon overdag, veel drank 's avonds, en leuke schaars geklede dames om je heen kan ik geennee tegen zeggen. Al met al warebn de paar daagjes helemaal toppie ![]()
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Groeten van de vakantie topic | Dark Wanderer | Area 1337 | 8 | 28-07-2004 21:17 |
| Het grote P2P Topic | Eergassie | Software Junkies | 17 | 30-09-2003 20:29 |
| Het grote "hoe was/is je vakantie" topic | QuincMan | Area 1337 | 3 | 29-07-2003 00:16 |
| Het grote gedichten/verhalen topic! | Mr. van Dooremolen | Area 1337 | 2 | 23-05-2003 17:37 |
| Plannen voor mod en spuiten | Mantlet | Casemod Junkies | 13 | 14-04-2003 17:26 |