| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Den Ownage
| Ik heb een wallpaper gemaakt. Ik heb de plaatjes gebruikt uit de caseviews van hier. http://members.lycos.nl/yazooclan/wallcj%20copy.jpg Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Hij is nog niet af, het CJ logo moet er ook nog ergens inkomen. Ze zijn voor: 1024X768, binnenkort ook andere reso's |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ennuh meer wallpapers zijn wel mooi
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
misschien wat vervaagd en vergroot over de het hele plaatje, maar onder het collage gedeelte door ? in het grijs natuurlijk, dan heb je de CJ smaak flink te pakken ![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Deze vind ik wel heel erg mooi, kan je je ook specifiek van 1 case maken ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Citaat:
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik heb de pic een klein beetje ge-edit, is in BMP formaat maar anders gaat de background verloren ![]() enige dat ik verandert heb is van 1280x768 ff naar 1024x768 gemaakt en het CJ backgroundje erop. url: http://home.hccnet.nl/t.floor/wallpaper%20cj.bmp edit: staat erop nu!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Probeer pics in dezelfde kleursetting te houden, nu wordt het erg springerig bont. Basseer er eens op bijvoorbeeld alleen rood/blauwe pics zoals .... ehum de ALIAN of sow. Na Overdose komen er geheid nog meer mooie pics bij, ik wil em voor overdose nog ff voorzien van een blue LCD. Je mag natuurlijk ook een andere case of kleur aanhouden, ik denk dat dat dan (nog) beter uitziet
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
)edit: aan de onderkant links is het misschien ook wat te druk, maar verder mooi gemaakt! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
( ) Ik ben trouwens al bezig hoor voor je, vanavond komt er weer wat in de buffer ![]() (edit: voor vandaag stond er al wat in de buffer, ben nu bezig met een nieuwe, maar die is morgen pas af )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mod: "Wallpaper" | mir4dor | Casemod Junkies | 33 | 21-08-2005 23:31 |
| Wallpaper CJ | Masterslave | Area 1337 | 27 | 25-06-2003 18:37 |