| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003
| ik wil graag deze web site http://www.koreamod.com/ in het engels of nederlands bekijken welk programma / website kan ik gebruiken zonder dat ik meer dan de helft als wazige letters zie ![]() alvasy bedankt ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Ik heb Babelfish van Altavista (http://babel.altavista.com/) een keer op die website losgelaten. Die vertaalt wel ongeveer alles wat door een computer kan worden vertaald. Een heel aantal teksten is namelijk in plaatjes verwerkt, en daar kunnen de programma's echt totaal niets mee beginnen. Dus gebruik gewoon Babelfish, het meeste wordt er wel leesbaar van. Onthoudt wel dat Koreaans een totaal andere zinsconstructie heeft dan Nederlands/Engels, en dat de meeste (lees eigenlijk alle) computers cq software nog te dom zijn om die mooi netjes om te zetten. Als je het echt goed gedaan wilt hebben, ga je naar je lokale Koreaan op, besteld daar wat te eten, en legt ondertussen een printout van de site op zijn bar. ;-)
__________________ Feel, don't think, trust your instincts... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
¸ÞÀÎ º¸µå : ÁÖ¿ä ¼ÒÀç : »ç¿ë °ø±¸ : Á¦ÀÛ ±â°£ : | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Hmm, misschien kun je even een screenshot posten van die website, dan kan ik beter zien hoe het er bij jou uitziet (en wat er aan de hand kan zijn), ik kan namelijk alles zo'n beetje wel lezen.
__________________ Feel, don't think, trust your instincts... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| is dit een goed systeem? | rietveld | Hardware Junkies | 15 | 9-06-2007 19:36 |
| HET ZAL JE MAAR GEBEUREN :( | FiXeL | Area 1337 | 44 | 28-07-2003 19:25 |
| goed waterblokje? | scrolllock | Cooling & OC Junkies | 8 | 22-05-2003 22:53 |