| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| Jah wat vinden jullie nu eigenlijk van dat je je naam kan veranderen? ik vind dit eigenlijk nergens op slaan. Nu gaat de overzichtelijkheid er zeker op achteruit. Wat vind JIJ er nu van
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Beetje raar, als ik nu mn naam zou vernaderen kan jij hem innemen en dan kan je niet terug veranderen
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Ik vind het nergens op slaan. Bij de gemeente kan je ook niet ff langs gaan en zeggen van: 'eeeeey jij daar achter die balie, vanaf nu heet ik anders, tiep maar ff in op je pc.' [editjuh] name changen is niet 1337 [/editjuh]
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Wat ik ervan vind? ,,sjah.. als je al jaren een bepaalde nick gebruikt overal (zoals ik) zal je em niet zomaar even veranderen. omdat mensen je ook kennen als die en die. maar als je nou net even een naam hebt gekozen met 4 underscores, 7 puntjes en een zootje letters...kan ik wel begrijpen dat je op een gegeven moment je naam wil veranderen. maar dit zal nou niet echt vaak gaan voorkomen. De mogelijkheid is er gewoon, en het is aan jou of je het wil veranderen. je zult er uiteindelijk alleen maar zelf benadeeld door worden. Want iedereen bouwt immers een soort van cyber-persoonlijkheid op met zijn/haar naam in grote letters erop.
__________________ Dus... | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| das toch irri om verschillende namen te hebben! dan weet je toch niet meer wat je waar in moet vullen! het enige verschil wat ik heb is dat ik voor forums la_fusion heb en voor andere dingen zoals geld verdien zite's (jah ik heb geld nodig :P ) heb ik Arnit een keer onzinnig stripverhaal wat ik elke week in me agenda tekende maar la_fusion is gewoon de coolste naam! en het betekent ook nog iets in het frans!! :P de samensmelting!!!! maar heb eerst bedacht daarna opgezocht wat het was want ik ben niet zo'n maar jah namechange is niet nodig maar voor sommige wel handig!
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik zou totale nick-change niet echt slim vinden, maar als het mogelijk is wil ik mijn naam van thewidowmaker nog eens naar The Widow Maker veranderen. Naam slaat nergens op :P maar goed, zo heet ik ook op andere forums dus dan is het wel zo hendy om dat allemaal gelijk te hebben. edit: valt mijn nick change je op?? ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| « Wallpeper topic
|
Wallpaper CJ » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| veranderen signature | Sendar | CaseJunkies Support en Feedback | 9 | 9-06-2007 22:38 |
| Stationletter veranderen | stonestrong | Software Junkies | 9 | 25-01-2007 17:24 |
| Fan van de voeding veranderen | NoobModder | Casemod Junkies | 8 | 7-11-2006 10:21 |
| Profiel veranderen | Solomon | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 30-03-2004 22:56 |
| Nic veranderen | Davidian | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 22-04-2003 19:00 |