| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juni 2003
| Na tijden geleden casejunkies al ontdekt te hebben heb ik er vandaag eindelijk aan gedacht mezelf aan te melden hmmm, vraag me niet waarom ik dit meld, maar ik moest toch ergens mijn eerste post op het forum vandaan halen ![]()
__________________ ergens ben ik een schroefje kwijt, maar zie dit maar eens te vinden tussen alle zooi hier |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Nou welkom Floriske, ik hoop dat je hier een fijne tijd zult hebben en dat we elkaar veel kunnen helpen Maar ik zou zeggen lees alle regeltjes die we hier hebben een beetje door, die regeltjes hebben we hier om te voorkomen dat het een bende wordt Bij elke categorie hier staan bovenin mededelingsberichten van Casejunkies zelf, als je die leest en je er aan houd zullen we een leuke tijd met elkaar hebben wannabee crew/moderator ![]()
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Hallo en vbeel plezier hier
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik weet niet precies wat te zeggen nu... nou ja, happy modding dan :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juni 2003
| Citaat:
thx ![]()
__________________ ergens ben ik een schroefje kwijt, maar zie dit maar eens te vinden tussen alle zooi hier | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=1631 Zet hier ff neer wie je bent en wat je doet, welkom op het forum
__________________ 31173-1 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Internet Explorer 7 is er eindelijk! | Don Zalmrol | Software Junkies | 5 | 23-10-2006 07:30 |
| Nieuwe kast eindelijk | Instapper | Casemod Junkies | 4 | 10-01-2006 19:53 |
| Eindelijk, mijn eerste mod! | Mr. Neo | Casemod Junkies | 38 | 7-08-2003 18:39 |
| men mod is eindelijk af ;-) | Snif | Casemod Junkies | 20 | 9-04-2003 21:38 |