| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| De meesten kennen hem wel, R.A.B. nu kreeg ik vandaag een bod maar ik heb hem toch maar niet verkocht dat mede door de band met het dingetje. Bod was -> 1250 euro. Gekost heeft ~500 en veeel te veel werk uren. Nu is mijn vraag aan jullie wat hadden jullie gedaan? Rab : http://www.casejunkies.com/index.php?upn=040000&user=15 en dan op R.A.B. klikken natuurlijk ![]()
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| tis een vette en unieke case waar veel zweet en tranen in zijn gestopt, dus zou hem niet verkopen, staat altijd leuk als pc :P
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Verkopen die hap! 1250 euro is niet niks, en met dat geld kan je weer een nieuwe mod bouwen! (zeker als je er ruim het dubbele voor terug krijgt.... zou ik wel doen!)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| Citaat:
ja precies dat dacht ik ook wel weer lekker veel geld voor een andere droom tower te maken :P :P :P maar zo denk ik er over | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| tjah dat is aan jezelf heb je er veel emotionele waarde aan dan nooit verkopen. Heb je zoiets van hety 1250€ daar kan ik weer een nieuwe TopMod mee maken moet je dat doen.
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| He Mug, moet je doen man, desnoods maak je de mod weer een keer ? 1250 daar kan je een prometia + hardware voor kopen. Of een echt Ubergeil systeem, met DC DDR, en Sata schijven :P . Maarja aan de andere kant hoeveel emotionele waarde hecht je eraan. Ennuh je volgende mod, wil ik ook best wel hosten hoor. BTW laten we eens praten over de kosten van het hosten (LOL )
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| niet verkopen, als je nu eens zorgt dat het een bekende kees word, dan kan je er over x jaar veel meer voor vangen!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vandaag grote GIRO 555 aktiedag | Gizmo | Frontpage Discussie Forum | 19 | 6-01-2005 14:57 |
| [FEEST] Vandaag artikelno. 1.000 op de frontpage | Bart_Banaan | Area 1337 | 24 | 30-08-2003 01:31 |