| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| 1250 is wel heel erg veel als ie 500 gekost heeft. Daar zou ik het wel voor doen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| tis een interesant bod... ik zou het doen, en met het geld en de opgedane ervaring R.A.B. II bouwen oid... misschien nu met een snelle proc, zodat je er ook lekker op kan gamen.. die epia's zijn daar niet zo geschikt voor ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Psst, de RAB twee komt zoiezo, en daar ga ik over een niet al te lange tijd aan beginnen. Het idee gelijk, priciepe's anders.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Heee, Muggie, stuur die gek die 1250 biedt eens bij mij langs, ik heb nog wel een leuk modje staan voor die prijs........... Enne zelf verkopen: tja, 't is wel je eerste echte kindje.... :P
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 maart 2003 Locatie: Zandvoort
| Ja ik zou de mod ook niet verkopen tenzij je een beetje laag bij kas zit en de poen echt nodig hebt. Dan kan je zeggen van he, voor dat geld bouw ik de case zo weer en houd ik nog over ook. Als je zin hebt om die weer te bouwen en het ontwerp enzo nog hebt en dat geen probleem is. Je moet er ook de tijd voor hebben natuurlijk. Zelf zou ik mijn case absoluut niet verkopen denk ik, of het moet een bedrag zijn met minstens 4 nullen of zo. Ik heb er toch enorm veel tijd in zitten die moeilijk te vertalen is naar fysieke waarde natuurlijk. Ook heb ik eigenlijk niet echt bespaard op componenten dus mijn case is alleen aan hardware en onderdelen en materiaal alleen al een paar 1000 E toch wel. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik zou m verkopen en met het geld wat leuks met het vrouwtje doen en...................weer een nieuwe mod maken ,uiteraard wel zorgen dat ie 12juli @ Overdose staat
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #29 (permalink) | ||
|
| Citaat:
![]() Ik zou hem echt wel verkopen voor 1250,.. dan kun je meteen je opblaasbare vriendin inruilen voor een echte !! ![]() | ||
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vandaag grote GIRO 555 aktiedag | Gizmo | News & Review Junkies | 19 | 6-01-2005 15:57 |
| [FEEST] Vandaag artikelno. 1.000 op de frontpage | Bart_Banaan | Area 1337 | 24 | 30-08-2003 02:31 |