| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juni 2003
| lol bas, ik zeg dat niet iedereen meteen hoeft te weten dat ik Silver^ ben, en jij knalt gewoon vol een nieuw topic hahaha fu bas ![]() naja, boeid toch niet kom maar keertje lannen, dan pak ik je wel > : x nah, dat CU2 topic slaat op kut, ik ga me niet zo lomp voorstellen, ik ben 17, ben ubertechnish aangelegd (blabla, waarschijnlijk TechNAT studeren) en heb flinke knowledge van alles wat met pc's te maken heeft, al zeg ik het zelf . that should do ![]() thnx bas, 1337 area past wel bij me, hehe ![]() es ff zien wat mijn grote vriend molentje te zeggen heeft, misschien heeft ie al wat van CJ geleerd ![]() edit: o_0 topic van bas wordt meteen gesloten, en ik maak een nieuwe thread ipv reply: automatisme, linker van de 2 is op meeste fora reply ![]() 0_o |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Zozo, daar is ie dan, die ultieme CaseJunkie heeft zich uiteindelijk geregd ........... mensen met ubertechnische achtergronden zijn hier altijd welkom. En ja je hebt gelijk CU2 slaat inderdaad op ***. Ietwat meer bescheidenheid zou iedereen sieren, maar goed niet iedereen kan op alle fronten scoren, we zijn iig niet onder de indruk van je intro, ietwat rustiger mag het ook wel, sofar heeft het weinig indruk gemaakt. Voor de goede orde; op dit forum proberen we het gezelig te houden door het hanteren van een aantal regels, ook normen en waarden worden hier gewaardeerd. Sommige mensen hebben het daar in het begin wat moeilijk mee, maar tot nu toe heeft iedereen zich min of meer aangepast. We zijn ervan overtuigd dat je met je ubertechnische kennis een positieve bijdrage kunt leveren aan ons forum. Voel je thuis hier, houdt het gezelig en wen maar even aan het door sommigen (voornamelijk OC-ers.nl gasten) strenger genoemde MOD-beleid. Enjoy your stay ..........
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |