| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Het spijt mij casejunks, Maar sinds de afgelopen weken zijn mijn interreses uitgeweken naar wat echt belangerijk is. Ik zal hier minder actief posten de komende tijd. (Ik meld het maar even). Uiteraard blijf ik wel aangemeld, maar ik zeg alleen even dat ik minder zal posten. Niet dat casejunkies saaier is geworden integendeel. Maar mijn interreses zijn momenteel uitgeweken naar wat echt belangerijk is zoals, mijzelf uiteraard vrienden, en de liefde is momenteel in het spel. Nogmaals het spijt me.... Met vriendelijke groet, Jochem van Dooremolen
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Moet je hier nou een topic over openen? Liefde en vrienden moeten idd voorgaan, combineren is misschien ook wel iets (heb trouwens ook op: eindelijk weg die gozer gestemd )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
)
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Nu merk ik pas wie echt mijn vrienden zijn... Ik had eigenlijk al wel een reactie verwacht van Thomas en/of B_B maar nee nog niet
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| Gestemd eindelijk weg die gozer :PCitaat:
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE | |
| |
| | #15 (permalink) |
| Mr. Doornemolen, ik denk dat de meeste mensen dit topic als grappig beschouwen, als je het echt serieus wil houden moet je dat ff zeggen, nu loopt het uit op een lol-topic ofzo ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| minder 3dmark na ocen videokaart ?! | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 15 | 24-09-2003 18:33 |