| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #107 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Binnen 2 uur bijna 100 reacties op een onderwerp waarvan ik zou zeggen: Dit kan natuurlijk ook via mail of msn. Het lijkt hier nu wel een chatbox. Ik vind het nu helemaal niet 1337 meer. OK, heel simpel. Jammer dat er een actieve poster weg gaat. En hopelijk komt hij vanzelf weer terug. Maar dit topic begint nu een beetje erg af te dwalen. En een quote van een quote van een quote van een quote in 1 post schiet ook niet echt op. Als er gequote wordt kan het beter even met ....... (puntjes) aangegeven worden als er in de quote al een andere quote staat. Maar ik neem aan dat de meeste mensen hier dat wel weten. @MR. Dooremolen, veel plezier buiten CJ om, en succes met vrienden en vriendin.
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| |
| | #108 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Haha, van Dooremolen Bedankt! ik blijf vanavond iig wel actief bezig... Je weet maar nooit ![]()
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #112 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Voor iedereen die graag chatten wil: zoek een irc kanaaltje op, dit heeft niets meer met een forum te maken, iedereen heeft zijn mening geventileerd en eens lekker kunnen lachen (ja ik ook), we gaan over tot de orde van de dag, en een slotje vind ik nu ook weer zoiets ...............
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #113 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| eindelijk eens een topic waar ik post's kan scoren!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #114 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
(muziekje erbij van onze eregast... )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #117 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| |
| | #119 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wat een lelijk ding Moet je mijne is zien.... :P[/quote]koooomaa komma komma met die pic ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| minder 3dmark na ocen videokaart ?! | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 15 | 24-09-2003 18:33 |