| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| umm, volgens mij ziet een dikke merendeel dit in het begin als een lol topic, ik had vrijwel meteen op "eindelijk weg die gozer" gestemd, terwijl ik je niet eens ken :P en kijk 1 iemand heeft gestemd op "Ja", en dat is hij zelf geweest denk ik :P
__________________ blaat |
| |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| @ Thomas, nee van jou vind ik het sorry dat ik het zeg vrij laag eigenlijk... Ik heb echt veel aan jou gehad @ de rest Sja, het maakt me ook niet zoveel uit het is alleen even zo dat ik zo netjes ben dat ik het meld. @ neimege01 Wie komt er hier nou vijandig over: Ik ken wel een paar mensen in Neimegen knokke? Nee, en Crep8 heeft eerst veel steun van mij gehad en ik een boel steun aan hem en daarom vind ik raar annex jammer van hem, hoewel hij in de irc tijd ook niet voor zijn eigen mening durfde uit te komen Ga zo Door mijn zoon (Y) Voor de rest, van BlackGoth verwacht ik eigenlijk ook wel een leuke reactie en zeker van Firewurx
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
je vraagt aan nijmege01 wie er nu vijandig overkomt, en zelf vraag je om te knokken.. als jij alles alleen maar met knokken op kunt lossen, vind ik dat best zielig... maja.
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| he mr van drollemolen niet gaan dreigen word ik niet echt opgewonden van ik geef gewoon me oprechte menig dat je vaak de boel loopt uit te dagen en af loopt te kraken. dat is gewoon mijn mening en die mag ik geven |
| |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Maar om hier nou een topic voor te gaan openen is misschien een beetje overkill En die opmerking van dat knokken had dus niet nodig geweest...
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| nee precies dat domme gelul heb ik een hekel aan jij maakt een pol over je zelf nu zie je hoe de mensen over je denken. dus dan heb je zelf een fout gemaakt ergens zal het mischien aan je post overal liggen |???????????? |
| |
| | #41 (permalink) |
| weer iedereen is tegelijk aant typen, en denkt hetzelfde.... is idd niet zo slim om een poll over jezelf te houden.... je kunt het dan wel doen, maar dan moet je wel de meningen van iedereeen kunnen accepteren... als je dat niet kunt, blijf dan weg ofzo.....
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
edit: Hardst lopende topic ooit joh dit
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #43 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Citaat:
Citaat:
En tuurlijk meen ik het niet zo alleen sja... sorry hoor Jullie durven er gewoon niet eerlijk voor uit te komen
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love | |||
| |
| | #45 (permalink) |
| Dit snap ik ff niet, waar niet voor uit te durven komen? (@mr. d.)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| minder 3dmark na ocen videokaart ?! | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 15 | 24-09-2003 18:33 |