| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003
| > Geachte heer *****, > dank u voor uw interesse in Logitech. > > Wij kunnen u de glidepads voor uw muizen toesturen. Om dit proces te > voltooien hebben we echter de M/N en de S/N nummers van de onderzijde van > de muis nodig. Kunt u tevens de vorm van de glidepads omschrijven (hebben > deze de vorm van een rijstkorrel/cirkel/halve maan)? > > Zodra ik deze gegevens van u ontvangen heb zal ik de nieuwe glidepads naar > u opsturen. > > Met vriendelijke groet, > > Bas Raayman > Logitech Europe SA Customer Support zo dat bwijst dat logitech 1337 is , mijn muis skates/slides zijn versleten dus 1 vriendleijk emailtje en voila |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Toen ik MS mailde dat mijn install-cd van de Inet -explorer mouse verdwenen was tijdens de verhuizing stuurden ze me een compleet nieuwe muis twv ruim honderd piek. Nog leuker was dat ik de cd na 3 dagen gewoon vond en ik die muis voor 100 piek verkocht heb. Das pas 133333337 |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]() edit: Geld het ook als je em van de trap af heb laten donderen? :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |