| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
|
| Ik bestel vaak bij www.gistron.com , omdat ze goedkoop zijn en snel leveren. De service bij RMA / DOA is bedroefend, maar dat neem ik dan wel voor lief. Verder ben ik erg tevreden over : www.sallandautomatisering.nl www.wintelco.nl en ook www.perfect-systems.nl Een zaak die ik iedereen kan aanbevelen als je een laptop nodig hebt is www.pcsnel.nl. Zij zijn zeer klantvriendelijk en eerlijk... |
|
| | #33 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
hij moet alleen nog online gezet worden! Maar assortiment is nu op Categorie geordend en daarna op merk...merk ordenen is erg belangrijk voor Space aangezien hij voornamelijk aan andere webshops verkoopt!Verder koop ik mijn troep altijd ergens anders, ligt eraan waar het goedkoopste is en dan zie ik wel wat de serves is. Ik weet wel dat ik er ONTEVREDEN ben over Regenboog Computers hele verhaal is hier te lezen: http://www.casejunkies.com/index.php?upn=060003&lv=6 | ||
| | |
| | #35 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | |||
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
(kritiek moet altijd mogen!)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Ik heb nog niks gehoord over OC-shop. Niet dat ik dat gek vind, want van mijn 195,85 euro bestelling heb ik nog steeds de pomp en een fan niet. >D En na een aantal mailtjes ga ik morgen maar eens bellen. Dus een negatief advies: OC-shop. Positief: Perfect systems Perfect voor WC spullen. en Yorcom Vooral omdat daar het vragen naar core codes geen probleem is. P.s. Dit is puur mijn ervaring. Dit mag anderen niet beinvloeden. Aan deze, en al mijn andere posts kunnen geen rechten ontleend worden. :P
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| | |
| | #38 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
nu wil ik het weten ook
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Heb zeer goede ervaringen met Tweakstore en Perfect- Systems Ook Laupro word veel door mij gebruikt.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote "Wat is deze hardware nog waard?" Topic | Thadeez | Area 1337 | 106 | 31-10-2005 21:43 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |