| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| maar roeter zou je schrijven als rooter, en router dus als rauter! Laten we het dus gewoon op rauter houden...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| We kunnen het natuurlijk ook gooien op het feit dat route ook in het frans word gebruikt en daar zeggen ze roet... Nou is het natuurlijk wachten op de persoon die zegt dat de fransen route van de engelsen hebben gejat en het woord verkracht hebben. (offtopic)(wie helpt mij bij de prijsvraag van V&D-TV???)(wie bel je als je pech hebt met de auto, de ANWB, de dokter of de tandarts....)(/offtopic)
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Wat een belachelijk topic, Maarja Ik denk dan toch dat Rauter het beste/mooiste klinkt. De andere mogelijkheid heb ik overigens ook nog nooit gehoord. En het is wel degelijk raut 66 hoor ipv roet 66 maar roet dat kan dus eigenlijk ook de root van je HD zijn bijvoorbeeld
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Bij mij op school (IT-opleiding) heeft iedereen het over een rauter en ik doe gezellig mee.. je zegt tegen een klein mannetje met een baard en een puntmuts toch ook niet kaboeter :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #39 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
![]()
__________________ http://www.permafrost.cc | ||
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| wat is route 66 eigenlijk?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| ik weet de oplossing we knallen de Amerikanen en de Britten van de aardbodem, leggen bij iedereen thuis een HUB neer waar je vrij PC's op mag drukken. Klaar opgelost geen amerikanen en britten meer en van die Router rooter roeter rauter af :P
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| ik heb het opgezocht en aan me engels leraar gevraagt. rauwter is engels en roeter is nederlands en of jet nu engels of nederlands uitspreekt maakt me geen f*ck uit :P
__________________ pcatom.be |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 21:34 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 14:19 |
| Back-up maken lukt niet op "hoge speed" | Willy | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2003 23:36 |