| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| en je moet het ook niet in verband brengen met de root op je HDD, das de wortel, dwz. c:/ is de root, maar c:/windows is geen root van je HDD en root spreek je uit als roet
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| ik hoor altijd rAUter dus zo spreek ik het uit, en zo doen ze dat bij ons op de ICT-Academie van het Koning Willem 1 College ook.
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Citaat:
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black | ||
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| jesus wat een bullshit weer. Sinds waneer praten wij 'engels' we leren op school engels, maar alles wat we zelf spreken is gewoon 'film' engels, ala 'amerikaans' engels. Rauter is gewoon de nederlandse verbastering van het woord roeter.net als het voorbeeld hiervoor, route 66? jullie noemen dat zeker ook 'raute 66' of de ALH raute planner. Wees eerlijk tegen jezelf en ga niet als een dom flok schapen al die nep 'ICT' ers volgen die gewoon domweg rauter zeggen. Hoe vaak zeg je in het engels r'au't oid ipv r'oe't .... en echt eerlijk zijn. Ik snap best dat we op het moment een hekeltje hebben aan de amerikanen, maar ik vind dit zo doorgeslagen. het is ROETER! of je gaat alles op zn uk engels uitspreken, maar dan moet je dat ook netjes consequent doen, en helemaal niet meer de americanze U R 4va etc gebruiken, want ja, de britten zouden zich in hun graf omdraaien.
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
router - rowt-ter (US) or root-ter (UK) Dat is dus rauter (US) of roeter (UK) Iedereen heeft dus gelijk, maar ik hou het liever bij router dan rauter. zo kan je ook gaan praten over can't, das ook kent of kant, tis maar net of je het US of UK neemt
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
@T-mug , Opel is tha power????? Toen ik een opel had had een een boel power nodig ja, omdat ik die van vaak moest duwen
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
|
__________________ FilmFreakz |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Dit is een leuke :P Aangezien ongeveer de hele IT business op engels gebaseerd is, lijkt het me niet van toepassing hoe we het hier in het nederlands noemen. Een router (zoals Rostvertol-Mil al eerder zei) routeert data door het netwerk. hij onthoudt waar wat zit, en daardoor kan hij netwerk traffic beduidend verminderen. denk er maar aan dat er niet telkens gebroadcast hoeft te worden. maar back 2 subject, ik hou me altijd gewoon aan de uitspraak die veelal gehandeerd wordt. en dat is Rauter. ze staan er gewoon bekend om met die naam, maar eigenlijk is het router (roeter). jammer alleen dat engels en amerikaans weer verschillend is, maar ik geloof dat het officieel amerikaans is en dus roeter. :P
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 21:34 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 14:19 |
| Back-up maken lukt niet op "hoge speed" | Willy | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2003 23:36 |