| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| Ik zou graag willen weten van diegene onder jullie die een ADSL basic abonement hebben wat jullie per maand downloaden in GB. Ik wil dit graag weten omdat ik pas een paar weken ADSL heb en toch al aardig wat GB binnen heb. Het probleem is namelijk als volgt, ik heb XS4ALL basic en zijn maken gebruik van een Fair Use Policy, ff gezocht op hun site en ze gaan er van uit dat dat ongeveer neer komt op 5 GB in de maand. aangezien ik hier al overheen ben en geen zin heb in een waarschuwing zou ik graag willen weten wat jullie downloaden in de maand. Ik wil trouwens niet dat dit: het grote wie doet het meeste downloaden in de maand topic wordt. Dus als je kabel of zo hebt gelieve niet te reageren ![]() (w00t w00t ik zie nu dat dit mijn 100ste post is ) |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Kheb ADSL Lite van HetNet een limiet van 750 MB maareh daar zit k ook ver overheen en nooit geen klachten gehad dus.... gwoon downe ![]()
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ik heb ook basic van xs4all maar ik heb er binnen 2 maand 50 gig op zitten ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik had eerst adsl 768 (512), maar omdat ik teveel downloadde moest ik van HCC overstappen naar adsl 1536 (1024) kb/sec. Ik denk dat ik aan P2P gemiddelt 50 gig per maand download nu. Das dan zonder al die linux-distributies en FTP en HTTP shits die er ook nog zijn
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| k heb ADSL van wanadoo. Ik download veels te veels 50gig per maand ofzo. al paar keer een waarschuwing gehad maar veder komt het niet ![]()
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Laren NH
| Ik doe zo`n 300 Gbyte per maand met een 1536 (Fast) van XS4ALL, ik heb nog nooit commentaar gehad :P En met mijn thuisverbinding 768 (Basic) doe ik zo`n 50 a 75 Gbyte per maand denk ik?... Ik download veel LINUX Distro`s en ik mirror mijn 0-day FTP ![]()
__________________ Get Hosted! - Co-Location & Dedicated serverdiensten |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| Citaat:
ga er al ruim een jaar iedere maand met 3pc's VET over heen.. Nooit wat van gehoord.. dus ze zullen bij ADSL ook wel niet echt controleren!
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Xfire gebruikers? | Jamba | Software Junkies | 34 | 12-03-2007 20:07 |
| Meeste gebruikers online | PeaceMaker | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 15-01-2006 15:24 |
| 500+ gebruikers | QuincMan | Area 1337 | 18 | 30-04-2003 16:02 |