| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| ej ik vroeg me af of er komende zondag nog mensen van hoer naar f.o.r gaan? Ik ga zelf met een vriend van me en t word echt ziek als je t mij vraagd ![]() ![]() ![]() Voor mensen die nog geen kaartje hebbe, ik heb gehoord dat ze nog te krijgen waren. Ze zijn die 50 pleuro zkr meer dan waard! MzZl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2003 Locatie: Rotterdam
| jah maar je moe wel 50 pleurow hebben! >(
__________________ Airethiliën Gilraen Ancalimë Mijn case: http://www.casejunkies.com/index.php?upn=040000&case=97 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| ik ga zeker al ik heb al ruim half jaar kaartjes thuis leggen nu en heb met een vriend en 2 vriendinnen hier een bus geregeld waar we op mee kunnen rijden die er ook heen gaat maar je hebt gelijk het gaat zeker wel ruigjes worden met Marylin manson, mudvayne ,stone sour disturbed ,nile , metallica ,autumn en de rest van de bands weer lekker dik hard buiken in een pit dus ![]()
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| op stone sour na dan want dat is wel de meest overrated band ooit vind ik. Ik weet niet of ik de pit inga... ben namelijk niet zo erg breed gebouwd en van manson wil ik zeker wel de show zien ( kijke wat voor zieks ie nu were heeft bedacht ) en bij metallica wil ik gewoon zeker de show zien. Tis alleen wel jammer dat je niet meer dan 4 a 5 bands helemaal kunt zien als je het programma bekijkt ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Stone sour Daar ga ik eigelijk voor heen de rest is bijzaak enkeld wegens Corey Talor me grote slipknot Maggot ![]()
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Ik ging eigenlijk ook, een vriend van me had de kaartjes gekocht, maar toen werd ie boos om iets en had ie de kaartjes verbrand ![]() Ik ging eigenlijk alleen voor metallica, monster magnet en stone sour. Tja je vraagt je zeker wel af waarom ie zo boos is geworden, waardoor ie 3 kaartjes van 50 pleuro heeft verbrand ![]() Ik was met zn vriendin vreemd gegaan slechte ik !!!! :P |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| Citaat:
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Erg lullig ja... Maar om daarom nou de kaarten te verscheuren... :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
En daar nog is op, hij is was geen goeie vriend voor haar, ze wou em niet meer, tja toen dacht ik, MIJN KANS!!! , we hebben nu al bijna 3 maanden en het gaat fantastisch!!!Maar ok, genoeg bull over mijn back ontopic now!!! | ||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Citaat:
Maar ik heb eigenlijk nog nooit van dit hele feest gehoord, iemand een website voor me, zijn er nog kaartjes? | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| www.fieldsofrock.nl/flash.html zo uit me hooft en er zijn nog kaarten d8 ik jah aan de poort het is zondag in gurther park of zo in nijmwegen of zo iets teminste
| | |
| | #13 (permalink) |
| ja best wel een naaistreek, maar om nou 150 pleuro in de fik te steken ? das toch ook zonden, had ie je beter een klap op je bek kunnen geven ![]() anyway... ik snap niet wat iedereen met dat stone sour en slipsnot heeft, die klote corey loopt eerst te zeiken op bands zoals staind en godsmack, en nu wil die zelf datsoort muziek maken! het enige verschil is dat ie total NIET kan zingen en de rest van de 'band' heeft volgens mij nog nooit van hun leven een gitaar of iets anders in hun handen gehad (net als bij slipknot). maargoed... iedereen zijn eigen smaak zeg maar. Maar ik ga disturbed, mudvayne, manson en metallica kijken. jammer dat ik niet wat meer bands kan zien maar dan moet ik bij het eene weer eerder weg en sta ik bij het andere weer achteraan Ik neem het maar voor lief, nu kan ik met een beetje mazzel 4 goeie bands van een redelijke afstand goed zien (als ik alleen voor de muziek zou gaan dan zou ik bijna net zo goed een cd kunnen luisteren). |
| | |
| | #14 (permalink) |
| dan moet je toch breder worden en harder buiken dan sta je altijd vooraan in de pit Whoei maar slipknot maakt nog steeds beste muziek die er is en ik w8 met smak op hun toer in 2004 alle plekke die ze aandoen tot frankrijk en duitsland ga ik heen ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fat32 overzetten naar NTFS zonder bestanden verloren gaan | Li-Unit | Software Junkies | 7 | 10-05-2008 17:59 |
| Hoeveel mensen heb jij op je MSN? | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:10 |
| [leuk] Zijn er hier mensen die last hebben van humor ? | Area 1337 | 5 | 1-10-2003 22:50 | |
| Wie gaan er allemaal naar NWD 15? | -PartyBoy- | Area 1337 | 7 | 23-04-2003 10:42 |
| Sommige mensen..... | XNDR | Area 1337 | 14 | 21-04-2003 01:13 |