| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| hahaha idd partyboy, en zo groot zijn ze niet ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| en ik... MAG HERKANSEN! en daar ben ik best blij mee, ik had nl. een 6.1 voor engels, en als dat een 6.4 of hoger word, dan ben ik OVEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!! edit: blij in de zin van ik ben niet gezakt edit 2: VMBO-T
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| volgens mij is echt de helft electro technisch, en de andere helft is ICT, of wil dat worden... ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| hier zit het een beetje heeeeeeeeelemaal anders in elkaar :P ik volg nu TSO (technisch secundair onderwijs) ik heb net me laatste (van de 2) orientatie jaren uit, en zal dus in groep 2 een keuze maken van TSO Electro Technieken
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| de mensen die nu gepost ehbben en alle opvolgende geslaagde. gefeliciteerd Zo één keer voor een ieder blijf tniet bezig
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Gefeliciteerd aan degenen die geslaagd zijn Neem nu eerst maar is lekker vakantie :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Allemaal gefeli. Dat jullie lekker nog verder mogen studeren. Ik heb dit jaar mn MBO TI gehaald, zonder examens te doen ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Koperen WC blokje GESLAAGD :D | Harmpy35 | Cooling & OC Junkies | 14 | 19-03-2003 23:10 |