| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| Waar gaan deze mensen toch allemaal heen in de komende zomervakantie??? Ik zal beginnen!! Ik ga met vrienden naar camping duin en strand! in renesse in week 32!!! hele dag zuipuh uitgaan chillen
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ikkuh moet 4 weken keihard werken, en dan begint me stage . Geen vakantie voor Raven, wel modden though
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Mallorca- Spanje, 27 julie weg, 2 weken daarna weer terug. Natuurlijk ben ik op Overdose, voor de rest gewoon computeren, leuke dingen doen met vrienden e.d. Ik vermaak me wel! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Citaat:
![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Ik ga 2 weken naar Corsica 4 sterren hotelletje geloof ik helemaal top ![]()
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| Citaat:
__________________ Alles komt goed! | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik moet vanaf 11 juli eerst verplicht n week op vakantie naar Hong Kong om n ID-kaart te laten verlengen die afloopt (en dus niet naar Overdose kan )Dan eind augustus ga ik naar n concert van Nightwish in Londen dus dat wordt dag of 3 londen , en we willen eerste week van september naar Sicilie om iemand op te zoekend ie pas is geemigreerd als we daar nog geld voor hebben... Lekker druk dus ![]()
__________________ Airethiliën Gilraen Ancalimë Mijn case: http://www.casejunkies.com/index.php?upn=040000&case=97 |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| [quote="la_fusion"] Citaat:
![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein | ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Ik ga eerst 2 weken naar katjeskelder, met een hele meut. Katjeskelder een bungalow camping park, met allemaal atracties enzo. Daarna 1 week naar spanje, waar weet ik nog niet precies, met me vriendin, ja ja helemaal alleen .Ow ja niet relevant, maar vind het leuk om het er bij te zeggen. IK BEN PAS 16!!!, whuahahhahahah :P:P:P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CaseJunkies wenst iedereen... | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 17 | 21-12-2006 01:06 |
| hallo iedereen | Quiver.2. | Area 1337 | 2 | 28-10-2005 16:55 |
| [verkeer] geweld waar gaat het heen? | whocarez | Area 1337 | 30 | 13-06-2004 17:58 |
| Waar gaat dit heen?... Your worst nightmare >:) | m-m | Area 1337 | 27 | 10-06-2003 16:03 |