| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Eerst even lekker chillen op Campzone met een aantal vrienden. Dat word weer megachill ![]() Daarna 18 dagen Thailand, beetje rondreizen, tempels kijken, ... het gebruikelijke werk
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| en ik? ik blijf lekker thuis... ik HAAT van die campings met muggen die je alleen met brandende deo-spuitbussen kan vernietigen, ik heb ook een pokkehekel aan zweterig naar Parijs fietsen zoals ik vorig jaar heb gedaan, en ik heb verder hekel aan elke vorm van vermoeiing... op gamen & keesmodden na dan. Ik zou deze vakantie bij corus werken voor een tijdje maar ze laten niets van zich horen. Dus dat word een paar maanden chillen Ik heb met wat vrienden al afgesproken dat we een paar keer gaan karten, en joepie misschien nog parasjuut pringen op Texel, maar das nog nie helemaal rond. En ik ga natuurlijk diverse LAN's af ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ohw en zojuist is bekend geworden dat ik een paar maanden naar Vice City ga op vakantie! ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Wehl (Gld)
| ReAddict gaat eerst 2 weken naar mallorca ( Zo schrijf je het toch? :P ), en daarna 1 week naar CenterParcs. Wanneer hij deze 3 weken heeft vol gemaakt, brengt hij nog een bezoek aan Spanje met zijn vriendin . En in dat laatste heeft ReAddict best wel veel zin. Tis namelijk altijd OK om zonder je familie op vakantie te gaan.
__________________ Met Vriendelijke Groet, ReAddict Aka Sander |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Wanneer ga jij naar Mallorca, ga ik namelijk ook heen!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2003 Locatie: Vlissingen
| Ikke heb 't druk, op vakantie in frankrijk (40km onder Le Mans). 1 week kindervakantiewerk als Leiding (met ij en ei) en de rest werken, werken en nog eens werken........(voor een goed doel --> Nieuwe PC) greetz Rik
__________________ "\\_//\\_//iTTe @Vlissingen" Error:015: Unable to exit Windows. Try the door. |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Citaat:
Ik heb nog geen concrete vakantieplannen. Ik heb vandaag echter gewerkt, en daar kreeg ik het vakantiewerkrooster te zien, en ik draai ongeveer fulltime de hele vakantie, en ik ga dus centjes verdienen. Bovendien moet ik pas weer op 1 september achter de lesbanken schuiven, dus ik heb een hééééle lange vakantie. Nou werkt mijn vader toevallig bij Landal Greenparks, en dan kun je allerlei hele leuke aanbiedingen krijgen, dus ik ga vast nog wel op vakantie dit jaar... Ook moet ik nog geld hebben, want ik ben na de vakantie ook fulltime student (Sterrenkunde in Groningen, dus geen ICT of Elektro opleiding) ![]() | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
die kosten net 2,50 bij de praxis/gamma..... ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CaseJunkies wenst iedereen... | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 17 | 21-12-2006 01:06 |
| hallo iedereen | Quiver.2. | Area 1337 | 2 | 28-10-2005 16:55 |
| [verkeer] geweld waar gaat het heen? | whocarez | Area 1337 | 30 | 13-06-2004 17:58 |
| Waar gaat dit heen?... Your worst nightmare >:) | m-m | Area 1337 | 27 | 10-06-2003 16:03 |