| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| oeh lekkerre massages scoren :P
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
| |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| CAMPZONE !!!!!!!! De vakantie voor mij.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Ik ga heerlijk op de motor dwars door Het Zwarte Woud door naar Beieren en dan vervolgens door de Italiaanse Alpen naar Monza en vervolgens terug via Frankrijk. Heerlijk toeren.....hotelletjes uitproberen... Wordt de eerste keer dat mijn vriendin op haar eigen motorfiets (nieuw) uit gaat toeren. :P
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| /me blijft thuis, hondjez uitlaten en werken. verder: computeren, zuipen, feestuh, naar de plaatselijke camping me amuseren met de chickz daar, daten met leuke meiden, en wat leuks doen met mn klasgenoten en afspreken met wat vrienden. FF paar weken zonder ouders, ze gaan 2x weg, en tussendoor nog naar onze caravan in zeeland. en das best chilluh zo alleen, naja, denken ze dan :P disco-installatie naar beneden zeulen, pc naar beneden, tap fixen, en wat vrienden/vriendinnen uitnodigen. en niet te vergeten: de BBQ!!! kortom: t word weer een leuke vakantie ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Dat niemand naar de appelhof gaat. Ik ga dus 2 weken met veel vrienden naar de Appelhof op Terschelling. 2 weken dronken en sommigen stoned enzow dus. Daarna moet ik met m'n ouders mee naar Wales. Dan gaan we meteen een nieuwe Border Collie halen. Bléééhh |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Haha LOL Ik ben net terug mensen! Stap net binnen en meteen al op casejunkies he! Ik heb een week salou achter de rug, lekker feesten hoor. Rond deze tijd zitten er altijd veel VWO-scholieren die klaar zijn met examens dus dat was behoorlijk feest! Maar ik ga nu slapen, dat is ookal weer een kleine 26 uur geleden :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CaseJunkies wenst iedereen... | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 17 | 21-12-2006 01:06 |
| hallo iedereen | Quiver.2. | Area 1337 | 2 | 28-10-2005 16:55 |
| [verkeer] geweld waar gaat het heen? | whocarez | Area 1337 | 30 | 13-06-2004 17:58 |
| Waar gaat dit heen?... Your worst nightmare >:) | m-m | Area 1337 | 27 | 10-06-2003 16:03 |