| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| Een vriendin van mij is toegelaten op de kunstacademie in Utrecht en nu zoekt zij samen met haar vriend waar ze mee wil gaan samenwonen, een woning/appartement etc. in Utrecht of Den Bosch, aangezien zij nu pas weet dat ze daar aangenomen is heeft ze zich niet ingeschreven bij de desbetreffende stinchtingen. Als iemand van jullie ze verder kan helpen zou ik jullie willen verzoeken om contact op te nemen met mij : xxxxxxxxxxxxx en dan verwijs ik jullie wel door. Ik hoop in ieder geval dat het geen probleem is dat ik dit hier post. MVG en BVD Kagar |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Kagar, als het je lukt zou ik dat knap vinden! mijn zus studeert in Utrecht (als provincie) en probeert er woonruimte al 2 jaar te vinden, maar heeft tot nog toe niets gevonden! dus ik wens je succes...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Als we op deze manier gaan beginnen: zijn er nog mensen die een kamer weten in Groningen? Ik zou u allen heel dankbaar zijn...stephan.peters@o2.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Simpele CMS voor kleine website gezocht | Thadeez | Software Junkies | 5 | 20-02-2006 19:46 |
| 3D ontwerp programma voor casemods gezocht. | eXistenZ | Software Junkies | 12 | 14-07-2005 12:02 |
| [Gezocht] Software voor SE T230 (via datakabel) | Terminal13 | Software Junkies | 1 | 25-08-2004 19:43 |
| Drivers voor USB pen gezocht | eXistenZ | Software Junkies | 9 | 20-12-2003 20:19 |