| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| Hee spelen jullie hier soldier of fortune? ik wel :P www.thedarkservants.tk Als je zin hebt om een keer te gamen, zeg dat dan! ![]() MODBREAK even je topictitel gewijzigd
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik had dat spel, maar nu heb ik een nieuwe HD en die oude is gecrashed enzo... Ff vragen aan een vriend of ie binnenkort ff z'n HD wil geven aan me... :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| woei... eigenlijk vind ik de gameplay niet zo mooi, de wapens zijn errug onscherp dus ga je vanzelf cheaten (singleplayer!!!) en ja dan heeft het ook geen zin om MP te gaan doen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Ik heb deeltje 1 ziek gespeeld op de dreamcast, heb deel 2 op pc, maar da zit vol bugs, ik was 15 minuten aan het spelen en zat al in een muur vast...
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
|
| « Words
|
TO vs CS... » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nieuw hier! | HoRiZoN | Area 1337 | 3 | 4-08-2005 11:30 |
| Wie speelt Trackmania | N34X | Software Junkies | 18 | 5-02-2004 16:06 |
| Wie kan er hier SMD solderen? | Freakazoid | Elektronica Junkies | 8 | 1-07-2003 19:55 |